تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نونو اسپریتو: فوتبال ورزش بی رحمی است

سرمربی پیشین تاتنهام که حالا آنتونیو کونته جانشین او شده، در پست اینستاگرامی درباره خروجش از باشگاه تاتنهام توضیحاتی را ارائه کرد.

کد خبر: ۱۱۳۸۹۱
۱۳:۱۷ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

نونو اسپریتو درباره خروج از تاتنهام

دیدارنیوز - به نقل از اسکای اسپورت، نونو اسپریتو در تاریخ یکم نوامبر به علت نتایج ضعیف و کسب ۵ برد از ۱۰ بازی، جایش را به آنتونیو کونته داد. اسپریتو چهار سال سرمربی ولورهمپتون بود و تابستان گذشته جانشین ژوزه مورینیو شده بود. نونو اسپریتو ساعاتی پیش در پست اینستاگرامی اش نوشت:

واو. حداقل می‌شود گفت که چند هفته اخیر، بسیار هیجان انگیز بود. فوتبال خیلی ورزش بی رحمی است. همین چند هفته پیش بود که من عنوان بهترین مربی ماه را کسب کردم و حالا چند روزی از اخراجم می‌گذرد. زندگی همین است. حالا به دنبال چالش بعدی ام هستم و می‌خواهم از هواداران اسپرز تشکر کنم. وقتی به اسپرز آمدم، چشم انداز وسیعی برای کسب جام‌های مهم داشتم، اما هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفت. این تمامیت زندگی ما است. می‌خواهم بابت همه چیز از حمایت شما تشکر کنم.

تاتنهام در حالی به اولین تعطیلات بازی‌های ملی رفته بود که ۹ امتیاز از سه بازی اولیه خود گرفته بود. اما این روند خوب، طولی نکشید و اسپرزی‌ها ۵ بازی از ۷ بازی لیگ برتری خود را باختند که آخرین‌شان باخت ۳ بر ۰ به منچستریونایتد بود که نونو بعد از آن اخراج شد. سبک بازی نونو اسپریتو در آن روز‌های اولیه که دنیل لوی استخدامش کرد، مورد انتقاد خیلی‌ها بود و آینده دوری برایش در نظر نمی‌گرفتند. نظر عمومی هواداران تاتنهام این بوده است که نونو در این مدتی که در تاتنهام بود، بسیار صادقانه کار کرد، اما به هیچ وجه انتخاب مناسبی برایشان نبود.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی