تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

قاسمپور: حرف اسکوچیچ نشان داد او پختگی و تحربه کافی ندارد

ابراهیم قاسمپور سرمربی پیشین صنعت نفت آبادان می‌گوید حرف اسکوچیچ درباره تاکتیک نداشتن بازیکنان ایرانی نشان داد که او پختگی و تجربه کافی ندارد که در این شرایط حساس تیم ملی، چنین حرف‌هایی زده است.

کد خبر: ۱۱۳۸۷۹
۱۲:۱۱ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

نظر قاسمپور درباره اسکوچیچ

دیدارنیوز - ابراهیم قاسمپور در مورد دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی اظهار داشت: اسکوچیچ صحبتی در مورد بازیکنان فوتبال ایران انجام داد و طبیعی بود که فوتبالیست‌ها از این حرف ناراحت شوند. سرمربی تیم ملی مدعی شد که بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر نیستند. این حرف نه منطقی بود و نه به موقع و به جا زده شد. ضمن اینکه خودم مخالف  این نظر هستم زیرا اگر بازیکنان ما تاکتیک پذیر نبودند این همه بازیکن ایرانی در لیگ‌های مختلف دنیا حضور نداشتند.

وی افزود: اگر فرض بگیریم که اسکوچیچ نظرش را گفته باید بگوییم این نظر در زمان مناسبی بیان نشده است. در شرایطی که تیم ملی نیاز به آرامش و تمرکز داشت،آرامش و تمرکز تیم ملی با این صحبت‌ها بهم خورد. اسکوچیچ مربی بزرگ و با کارنامه‌ای در فوتبال جهان یا آسیا نیست اما بازیکنان ملی پوش ما در سطح قاره آسیا بازیکنان شناخته شده ‌ای هستند. همین حرف اسکوچیچ نشان داد که او پختگی و تجربه کافی ندارد که در این شرایط حساس تیم ملی، چنین حرف‌هایی زده است.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: از طرف دیگر معتقدم که طارمی یا هر بازیکن دیگری  نباید خود را در حد و اندازه ای ببیند که به سرمربی تیم ملی احترام نگذارد. طارمی هم باید خویشتنداری می‌کرد و در این مقطع حساس بازی های مقدماتی جام جهانی مسئولان باید به این قضیه رسیدگی و آن را حل و فصل کنند.اسکوچیچ با دعوت نکردن طارمی می‌خواست اقتدارش را به نمایش بگذارد اما به نظر من اقتدار یک مربی با این کار نشان داده نمی شود زیرا اشتباه اول را خود اسکوچیچ مرتکب شد و اگر منطقی باشد باید اشتباه خودش را بپذیرد و در آنصورت می‌تواند از اشتباه طارمی هم بگذرد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در مورد دیدار روز پنجشنبه با لبنان اظهار داشت: هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. هرچند تیم ما در هر گروهی قرار می‌گرفت شانس زیادی برای صعود به جام جهانی داشت. بازیکنان تیم ملی توان فنی و خلاقیت بالایی دارند و سرترین تیم ملی در قاره هستیم. مقابل عراق و سوریه هم تیم برتر بودیم و در دیدار با کره جنوبی هم اگرچه برنده نشدیم اما حریف مقابل ما با ترس بازی می‌کرد.

وی افزود: روی کاغذ ما برنده بازی با لبنان هستیم اما لبنان ممکن است برای ما دردسرساز شود زیرا فوتبال بسته‌ای ارایه می‌دهد و ما هم تاکتیک خاصی برای باز کردن خط دفاع تیم‌های دفاعی نداریم با این حال امیدوارم تیم ملی در این بازی هم موفق شود.

برچسب ها: اسکوچیچ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
0
اقای قاسمپور باسلام بانظرشما کاملا موافقم چون اسکوچیچ درزمانی که مربی صنعت نفت بود باحرف زدنش توی رختکن جوی بوجوداورد که تیم پنج هیچ شکست خورد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی