تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

انریکه: ژاوی باید به من مشورت بدهد

انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا که سابقه هدایت بارسلونا را دارد درباره حضور ژاوی در نیمکت تیم بارسلونا اعلام کرد او با حضور با سابقه در رختکن بارسلونا باید به من توصیه بدهد.

کد خبر: ۱۱۳۸۵۶
۱۰:۵۹ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

نظر انریکه درباره حضور زاوی

دیدارنیوز - ژاوی هرناندز بعد از ۶ سال، دوباره به نیوکمپ بازگشت و قرار است در یکی از بحرانی‌ترین دوران تاریخ بارسلونا، هدایت تیم محبوبش را به عهده داشته باشد.

ژاوی قراردادی سه ساله با بارسا بسته و قرار است تا سال ۲۰۲۴ در این تیم حضور داشته باشد. براین اساس و به نقل از بارسا یونیورسال، در خصوص حضور دوباره کاپیتان سابق کاتالان‌ها از لوئیز انریکه سوال شده است. از سرمربی تیم ملی اسپانیا پرسیده شده "به عنوان سرمربی سابق بارسلونا، چه توصیه‌ای به ژاوی می‌کنید؟ " که پاسخ داده است:

من در رختکن‌های بسیاری حضور داشته ام. در مادرید و بارسا بوده ام، ولی فکر می‌کنم ژاوی بیشتر از من حضور در رختکن بارسلونا را تجربه کرده و در نتیجه او است که باید در این باره به من توصیه داشته باشد.


گفتنی است طی سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ هدایت بارسلونا را به عهده داشت و در این مدت، دو قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی چمپیونز لیگ برای آن‌ها بدست آورد. او همچنین با این تیم در سال ۲۰۱۵ به یک سه گانه تاریخی دست پیدا کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: انریکه ژاوی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی