تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

مورینیو در سراشیبی سقوط در رم

مورینیو سرمربی تیم رم، بعد از آنکه در ابتدای فصل، نتایج خوبی کسب کرد، حالا در ادامه مسیر در سراشیبی قرار گرفته و آماری ضعیف‌تر از فونسکا سرمربی فصل پیس بهثبت رسانده است.

کد خبر: ۱۱۳۸۵۳
۱۰:۴۴ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

نتایج ضعیف مورینیو در رم

دیدارنیوز - مورینیو پس از برکناری از هدایت تاتنهام، تابستان امسال تصمیم گرفت که جانشین پل فونسکای پرتغالی روی نیمکت رم شود و قراردادی سه ساله را با این تیم به امضا برساند.

او فصل را بسیار خوب شروع کرد و موفق شد به همراه تیمش شش پیروزی از هفت بازی به دست آورد تا همه منتظر بازگشت رم به جمع مدعیان پس از سال‌ها باشند، اما پس از شکست این تیم برابر لاتزیو در دربی رم در ماه سپتامبر همه چیز تغییر کرد.

رم حالا پنج شکست را در چارچوب رقابت‌های لیگ ایتالیا تجربه کرده و این در حالی است که فونسکا فصل گذشته تا همین هفته تنها سه شکست در کارنامه داشت و پنج امتیاز بیشتر از تیم مورینیو به دست آورده بود تا پس از انجام ۱۲ بازی ۲۴ امتیازی باشد

باید به این موضوع نیز اشاره کرد که رم یکی از این سه بازی را نیز به دلایل انضباطی باخته بود چرا که آمادو دیاوارا به اشتباه در فهرست زیر ۲۲ سال قرار گرفته بود و در حالی که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما رم ۰-۳ بازنده اعلام شد.

فونسکا پس از انجام ۱۲ بازی در هفت دیدار به پیروزی رسیده بود، اما این آمار برای مورینیو شش بازی است. این تیم همچنان تحت هدایت فونسکا موفق شده بود ۲۷ گل به ثمر برساند که شش گل از فصل فعلی بیشتر بود.

با این حال رکورد دفاعی جالوروسی تحت هدایت مورینیو تا حدی بهبود پیدا کرده و این تیم در ۱۲ بازی ۱۵ گل دریافت کرده در حالی که تیم فونسکا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ در همین تعداد بازی ۱۷ گل دریافت کرده بود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: مورینیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی