تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

خداحافظی سولسشایر از منچستریونایتد؟!

سولسشایر در هنگام تعطیلات بازی‌های باشگاهی به همراه خانواده‌اش به کشورش بازگشت خیلی‌ها خبر دادند که سرمربی شیاطین سرخ، بعد از تعطیلات به تمرینات تیمش برخواهد گشت.

کد خبر: ۱۱۳۸۳۳
۰۹:۱۰ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

سفر سولسشایر به نروژ

دیدارنیوز - شیاطین سرخ در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی گرفته اند و برخی اخبار حاکی از احتمال اخراج اوله گونار سولسشر از این تیم است. اما این سرمربی نروژی در حالی برای سپری کردن تعطیلات به خانه سفر کرده که هنوز گزینه چندان مهمی برای جانشینی او وجود ندارد و ممکن است هفته بعد نیز شاهد حضور سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ باشیم.

یونایتد در حال بررسی نامزد‌های در دسترسی برای جایگزینی اوله گونار سولسشر است، اما مدیران این باشگاه تمایلی به اخراج این سرمربی بدون داشتن یک برنامه احتمالی و مدون ندارند و همین موضوع کار آن‌ها برای قطع همکاری با سولسشر را دشوار ساخته است. این سرمربی نروژی امروز به همراه خانواده اش برای سپری کردن تعطیلاتی کوتاه مدت به نروژ بازگشت و در اواخر این هفته به کمپ کارینگتون بازمی گردد تا تیمش را برای دیدار هفته بعد مقابل واتفورد آماده کند.

سولسشر ظهر امروز با یک جت شخصی به همراه همسر و دو پسرش به فرودگاه کریستیانسوند در نروژ پرواز کرد. با انتقال آنتونیو کونته به تاتنهام و عدم تمایل زین الدین زیدان به حضور در اولدترافورد، در حال حاضر تنها از رالف رانکنیگ به عنوان گزینه احتمالی یونایتد نام برده شده و اوله گونار سولسشر فعلا احتمالا از جایگاه مطمئنی در رختکن شیاطین سرخ برخوردار خواهد بود.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی