تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

علی کریمی در نقش گری لینه‌کر!

برنامه ۱۱ که قرار است فوتبال ایران و تیم ملی را در رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیگیری کند، قرار است با اجرای علی کریمی به زودی پخش شود.

کد خبر: ۱۱۳۷۸۵
۱۲:۳۵ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

علی کریمی

دیدارنیوز - برنامه ۱۱ که قرار است هر هفته در دسترس مخاطبان قرار بگیرد، بازی‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران و تیم ملی در راه جام‌جهانی را تحلیل خواهد کرد.

مجری و میزبان برنامه، خداداد عزیزی، و کارشناس‌های آن علی کریمی، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و اشپیتم آرفی خواهند بود.

گفته می‌شود برنامه ۱۱ شباهت زیادی به برنامه "Match of the Day" خواهد داشت که با اجرای گری لینه‌کر و حضور ستاره‌های سرشناس، سال‌هاست در بی‌بی سی جهانی، بازی‌های لیگ‌برتر انگلیس را بررسی می‌کند.

بر اساس شنیده‌ها استودیو و طراحی دکور برنامه ۱۱ چشم‌نواز و قابل مقایسه با برنامه معروف فوتبالی در جهان است.

برچسب ها: علی کریمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی