تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استاندار تهران: طرح ترافیک از اول آذرماه به وضعیت قبلی بازگردد

استاندار تهران با اشاره به تغییر ساعت طرح ترافیک در تهران گفت: از آذرماه چه مدارس باز شوند یا نشوند باید وضعیت طرح ترافیک را به وضعیت قبل برگردانیم.

کد خبر: ۱۱۳۷۷۸
۱۱:۴۸ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

 

 

 

استاندار تهران: طرح ترافیک از اول آذرماه به وضعیت قبلی بازگردددیدارنیوز: محسن منصوری صبح امروز در جلسه شورای ترافیک استان تهران گفت: رسیدگی به وضعیت و مشکلات ترافیکی شهر تهران دستور اصلی برگزاری این جلسه است.

وی با اشاره به ترافیک ۲-۳ هفته اخیر در تهران افزود: ترافیک هفته اخیر در شهر تهران، شهروندان را خیلی اذیت کرده و مشکلاتی ایجاد کرده است.

استاندار تهران با تاکید براینکه باید در پی این جلسه پیشنهادات و راهکار‌هایی برای رفع مشکلات ترافیکی تهران به دستگاه‌های مربوطه ارائه شود، عنوان کرد: وضعیت ترافیک تهران آزاردهنده شده است و باید فکری برای آن کنیم؛ این موضوع شعاری نیست و باید در این جلسات به راه حلی اساسی در این باره برسیم.

وی گفت: برخی پیشنهادات آیین نامه‌ای و کوتاه مدت و برخی هم باید برای رسیدگی در بلند مدت طراحی شوند که لازم است کارگروهی برای تدوین این پیشنهادات تشکیل شود.

استاندار تهران با اشاره به تغییر ساعت طرح ترافیک در تهران گفت: از آذرماه چه مدارس باز شوند یا نشوند باید وضعیت طرح ترافیک را به وضعیت قبل برگردانیم.

وی با اشاره به مصوبه منع تردد شبانه ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد: به لحاظ کارشناسی معتقدیم این طرح موثر نیست و در ستاد ملی کرونا نیز در این باره خیلی بحث شد. این پیشنهاد طی ٢ هفته در ستاد ملی مقابله با بررسی و در نهایت رد شد.

منصوری خطاب به حاضران در جلسه با بیان اینکه راه‌های عملیاتی و حاکمیتی برای رفع مشکلات ترافیکی تهران به صورت مکتوب ارائه کنید، گفت: پیشنهاداتی برای تعادل عرضه و تقاضای خودرو لازم است همچنین درباره ورود و خروج خودرو‌ها به تهران نیز تدابیری لازم است، باید به عدد بهینه‌ای در این باره برسیم.

استاندار تهران با بیان اینکه استفاده از حمل و نقل ریلی برای تهران و شهرستان‌های اطراف مطلوب‌تر است، افزود: حمل و نقل اتوبوسی با توجه به جمعیت و شرایط آلودگی هوا جوابگو نیست.

منصوری با بیان اینکه فقط باید خلاقانه مسئله ترافیک تهران را حل کرد، گفت: راه حل‌های خلاقانه و جدید حل مشکلات ترافیکی تهران را به وزارت کشور پیشنهاد می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای جمع بندی پیشنهادات دراز مدت رفع مشکلات ترافیکی‌تهران هم کارگروهی تشکیل شود، عنوان‌کرد: باید پیشنهادات را جمع بندی و ارائه کنیم و برای اجرا هم پای آن بمانیم. ترافیک تهران تبدیل به کلاف سردرگمی شده است.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی