تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

گلاره ناظمی نامزد بهترین داور جهان شد

فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال نام گلاره ناظمی در لیست ۱۶ داور برتر سال ۲۰۲۱ قرار داد.

کد خبر: ۱۱۳۷۷۳
۱۱:۲۹ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

نامزدی گلاره ناظمی

دیدارنیوز - داور بانوی ایرانی در لیست ۱۶ داور برتر سال ۲۰۲۱ قرار گرفت. فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال در لیست بهترین داور‌های جهان نام گلاره ناظمی را هم قرار داد. این داور بین المللی ایران در تورنمنت‌های معتبری، چون فینال جام باشگاه‌های مردان جهان را در سال ۲۰۱۹، در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال هم حاضر بود و در تیم داوری دیدار فینال رقابت‌ها نیز قرار داشت.

آناستازیا پوستوویتوا از روسیه، استفانی فراپارت از فرانسه، استر استابلی از سوئیس، کاترینا مونزول از اوکراین، شونا شکرولا از هلند، ادینا آلوس باتیستا از برزیل، ماریانا ده‌آلمیدا از آرژانتین، والریا پالما از شیلی، کارن دیاس مدنیا از مکزیک، آترین نسبیت از آمریکا، ملیسا بورخس از هندوراس، سالیما موکانسانگا از رواندا، برنادت کویمیرا از مالاوی، کیت جیسویز از استرالیا و یوشیما یاماشیتا از ژاپن، سایر نامزد‌های برترین داور سال ۲۰۲۱ فوتبال جهان هستند.

این جایزه که سال گذشته به استفانی فراپارت رسیده بود، در اواخر ماه نوامبر امسال (آذر ۱۴۰۰) به فرد برنده اهدا می‌شود.

IFFHS پیش‌تر سردار آزمون و مهدی طارمی را در میان نامزد‌های بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ جهان و امیر عابدزاده را در لیست کاندیدا‌های برترین دروازه‌بان امسال گذاشته بود

برچسب ها: گلاره ناظمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی