تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

چرا دربی در روز شنبه برگزار می‌شود؟!

با اعلام سازمان لیگ دربی استقلال و پرسپولیس قرار است در روز شنبه و در آخرین ساعت اداری انجام شود و حالا این با واکنش‌هایی همراه بوده است.

کد خبر: ۱۱۳۷۲۶
۱۵:۵۶ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

دربی استقلال و پرسپولیس

دیدارنیوز - سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برنامه ریزی رقابت‌های لیگ برتر از هفته پنجم تا نهم را اعلام کرد. بر اساس برنامه اعلام شده سازمان لیگ دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌ها در روز شنبه ۱۳ آذر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

سازمان لیگ برای این نبرد در حالی در روز اول هفته و شنبه ساعت ۱۶ برنامه ریزی کرده است که در این ساعت خیلی از کارمند‌ها و مردم در محل کار حاضر هستند و زمان مناسبی برای دیدن داربی به صورت کامل را ندارند. این در حالی است که دو تیم دیدار هفته هفتم خود را در روز دوشنبه ۸ آذر برگزار می‌کنند. آبی‌ها در این روز به مصاف نفت در آبادان خواهند رفت و سرخ پوشان از نفت مسجد سلیمان در تهران پذیرایی خواهند کرد. به نظر می‌رسد با توجه به برگزاری دیدار این دو تیم در هفته ششم در روز ۳ آذر ماه، سازمان لیگ می‌توانست به جهت احترام به هواداران دو تیم نبرد هفته هفتم را به روز ۷ آذر و یکشنبه انتقال دهد تا دو تیم در روز جمعه ۱۲ آذر و روز تعطیلی به مصاف هم بروند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
2
نکنه مافیای قرمز از شنبه موعود می ترسه؟!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی