تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

آیا میکرونیدلینگ از رشته‌های پولساز آرایشگری است؟

میکرونیدلینگ یکی از روش‌های جدید و موثر درمان و جوانسازی پوست است. در مطلب زیر این روش و چگونگی یادگیری آن تشریح شده است.

کد خبر: ۱۱۳۷۰۶
۱۴:۳۸ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

آیا میکرونیدلینگ از رشته‌های پولساز آرایشگری است؟

دیدارنیوز: بسیاری از افراد ممکن است در زندگی خود با مشکلات متعدد پوستی مواجه شوند. مانند لکه، جوش، افتادگی، چین و چروک و ... و به دنبال راه‌هایی برای درمان آن‌ها هستند. روش‌های بسیاری مانند انواع کرم‌ها و لوسیون ها، لیزر و ... وجود دارند که مزایا و عوارض خاص را دارند. اما میکرونیدلینگ یکی از روش‌های جدید و موثر در درمان و جوانسازی پوست است که به سرعت نظر بسیاری از پزشکان و بیماران را به خود جلب کرد.

میکرونیدلینگ توسط پزشک تجویز می‌شود. اما اپراتور‌هایی که آن را روی صورت بیمار انجام می‌دهند پزشک نیستند. این افراد تکنیک‌های لازم برای این کار را در دوره‌های آموزش میکرونیدلینگ فرا گرفته و پس از کسب مهارت و تسلط کافی در کلینیک‌های زیبایی مشغول به کار می‌شوند. آیا شما هم به این حرفه علاقه‌مند هستید و دوست دارید آن را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنید، اما نمی‌دانید که بازار کار آن چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال خود در ادامه مطلب با ما همراه باشید. ما به شما می‌گوییم که آیا این میکرونیدلینگ از رشته‌های پولساز آرایشگری محسوب می‌شود یا خیر.

از میکرونیدلینگ چه می‌دانید؟

روش میکرونیدلینگ، همانطور که از نام آن پیداست، از سوزن‌های ریزی برای خراش دادن و زخم کردن سطح پوست استفاده می‌کند. پس از اینکه پوست زخم و دچار خونریزی شد، بدن به جهت ترمیم زخم، کلاژن و الاستین بیشتری تولید می‌کند. در نتیجه، بسیاری از مشکلات شما که در اثر کمبود این دو ماده به وجود آمده است برطرف می‌شود. چین و چروک‌های شما کاهش یافته، پوست تا حدودی لیفت می‌شود، لکه‌های پوستی، جای جوش و آکنه، منافذ باز پوست و بسیاری از مشکلات پوستی شما به مرور زمان درمان می‌شوند.

عوارض میکرونیدلینگ چیست؟

اگر کسی که این کار را انجام می‌دهد، به خوبی آموزش ندیده و مهارت کافی را در کار خود نداشته باشد، ممکن است باعث بروز آسیب‌هایی برای مشتری‌های خود بشود. از جمله عوارض احتمالی میکرونیدلینگ عبارتند از:

آیا میکرونیدلینگ از رشته‌های پولساز آرایشگری است؟

  • قرمزی پوست
  • التهاب و حساسیت‌های پوستی
  • خشکی پوست
  • عفونت
  • خراشیدگی
  • ایجاد لک

آیا میکرونیدلینگ رشته پولسازی است؟

همه دوست دارند پوست صاف، شفاف، و بدون ایرادی داشته باشند. اما مطمئنا همه ما از این ویژگی برخوردار نیستیم و ممکن است در طول زندگی خود با مشکلات پوستی مختلفی مواجه شویم. همچنین، امروزه تمایل به جوان ماندن در ما، به ویژه در خانم ها، بسیار زیاد است و همین امر باعث می‌شود برای از بین بردن چین و چروک‌ها و افتادگی پوست خود مبالغ زیادی را هزینه کنیم.

از آنجایی که این روش به بهبود بسیاری از مشکلات پوستی کمک می‌کند و عوارض جانبی بسیار کمی دارد، با خیال راحت برای بسیاری از افراد، حتی کسانی که پوست حساس دارند، تجویز می‌شود. به همین جهت کسانی که در این حرفه فعالیت می‌کنند، می‌توانند مشتریان زیادی داشته باشند و از این طریق به درآمد‌های بالایی دست پیدا کنند.

آیا میکرونیدلینگ به سرمایه زیادی نیاز دارد؟

تنها پولی که شما باید برای یادگیری و شروع کار خود خرج کنید، پرداخت شهریه آموزشگاه آرایشگری است. شما با مدرک این رشته آرایشگری نمی‌توانید کلینیک زیبایی تاسیس کنید و به طور مستقل مشغول به کار شوید؛ بنابراین اجاره کلینیک و مطب نمی‌پردازید. همچنین، دستگاهی که برای این کار استفاده می‌شود هزینه زیادی ندارد و می‌توانید به راحتی آن را تهیه کنید. هرچند که در بسیاری از کلینیک‌ها این ابزار و دستگاه‌ها توسط پزشک خریداری شده و در اختیار اپراتور قرار می‌گیرد.

آیا میکرونیدلینگ از رشته‌های پولساز آرایشگری است؟

دترلند، بهترین انتخاب برای آموزش میکرونیدلینگ

برای موفق شدن در رشته میکرونیدلینگ و کسب درآمد‌های بالا، اولین و مهم‌ترین قدم ثبت نام در یک آموزشگاه آرایشگری حرفه‌ای و معتبر است. زیرا این حرفه به طور مستقیم با پوست افراد سر و کار دارد و اگر در کار خود مهارت لازم را نداشته باشید، ممکن است باعث آسیب‌های جبران ناپذیر به سلامت و زیبایی پوست افراد شوید. یک آموزشگاه معتبر تمام مهارت‌های لازم را به هنرجو می‌آموزد و او را برای ورود به بازار کار حرفه‌ای آماده می‌کند.

یکی از بهترین و مطمئن‌ترین موسسه‌هایی که می‌توانید و وقت و سرمایه خود را با خیالی آسوده به آن بسپارید، آموزشگاه آرایشگری دترلند است. دترلند با سال‌ها تجربه موفق در زمینه آموزش علاقه‌مندان به حرفه آرایشگری، توانسته است افراد زیادی را آموزش داده و آن‌ها را به بازار کار حرفه‌ای معرفی کند. این آموزشگاه، علاوه بر میکرونیدلینگ، بسیاری از رشته‌های آرایشگری پولساز و پرطرفدار دیگر مانند آموزش کراتینه مو، لیزر مو‌های زائد، آرایش و گریم صورت، کوتاهی مو، گریم و آرایش کودک و ... را با بهترین کیفیت به هنرجویان ارائه می‌دهد. همچنین، با دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای بعد از اتمام دوره می‌توانید به راحتی کار خود را شروع کنید و به درآمد‌های بالا دست پیدا کنید. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آموزشگاه دترلند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همکاری با بهترین و باتجربه‌ترین مربیان و اساتید آرایشگری
  • ارائه سرفصل‌های آموزشی بر اساس سرفصل‌های استاندارد و نیاز بازار
  • ارائه آموزش‌ها به صورت تئوری و عملی با جدیدترین و بهترین متد‌های آموزشی
  • ایجاد شرایط تمرین و تکرار بر روی مدل‌های طبیعی و مصنوعی
  • ارائه مدرک معتبر بین المللی صادر شده از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور
  • پشتیبانی ۶ ماهه آموزشگاه از هنرجویان جهت ارائه مشاوره و رفع اشکال
  • برگزاری کلاس‌ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، و گروهی و در روز‌های تعطیل
  • استفاده از ابزار‌ها و تجهیزات جدید و باکیفیت
  • شهریه مقرون به صرفه نسبت به کیفیت بالای آموزش‌ها

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی