تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ساوتگیت: از کلوپ بپرسید که چرا درباره تصمیمات من صحبت می‌کند؟!

سرمربی تیم ملی انگلیس درباره انتقاد کلوپ از نحوه استفاده از آرنولد می‌گوید من اصلا با یورگن کلوپ مشکلی ندارم و باید از او بپرسید که چرا چنین مواردی را بیان کرده است

کد خبر: ۱۱۳۶۷۸
۱۱:۴۶ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

صحبت گرت اوت گیث از کلوپ

دیدارنیوز - یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در گذشته به دلیل استفاده از ترنت الکساندر آرنولد در خط میانی و البته مواردی دیگر از گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس انتقاد کرده بود. حالا سرمربی سه شیر‌ها مدعی شد مشکلی با یورگن کلوپ ندارد و این سرمربی لیورپول است که باید توضیح دهد چرا از ساوت گیت در مورد تصمیماتش انتقاد کرده است.

گرت ساوت گیت گفت: "من واقعا نمی‌دانم چرا کلوپ به این رفتار و صحبت‌ها ادامه می‌دهد و باید از خود او بپرسید. من فکر می‌کنم ما همیشه سبک معقول و خوبی داشته ایم. من شاهد مقالات و نظرات فراوان بوده ام و دیدن این موارد همیشه جالب است. آیا من با سرمربیان تیم‌های باشگاهی ارتباط برقرار می‌کنم؟

آن‌ها سریع می‌آیند و می‌روند، بنابراین مهم است که رابطه خوبی با باشگاه‌ها داشته باشیم، اما شاید سرمربیان در اولویت نباشند و حضور آن‌ها در راس کار دائمی نیست. اما فکر نمی‌کنم شرایط در مورد سرمربی لیورپول اینگونه باشد. من اصلا با یورگن کلوپ مشکلی ندارم و باید از او بپرسید که چرا چنین مواردی را بیان کرده است. "

حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام؟ به نظر من این انتقال از منظر شخصی به سود هری کین باشد. از نظر من کونته یک سرمربی برجسته و یک انسان بسیار خوب است و من مطمئن هستم که او خیلی سریع شاهد پاسخ و واکنش هری کین به این انتقال خواهد بود. "

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی