تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

نمی‌خواهم در استقلال دیده شوم

عضو جدید هیئت مدیره استقلال، گفت: برای دیده شدن به این باشگاه نیامده‌ام. قرار است با تجربیاتی که دارم سازمان خوبی برای درآمدزایی در باشگاه بزرگ استقلال تشکیل دهیم.

کد خبر: ۱۱۳۶۳۳
۱۵:۴۲ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال

دیدارنیوز - حجت کریمی عضو جدید هیئت مدیره استقلال در مصاحبه ای، الهدافش را از حضور در این باشگاه اعلام کرد. بخش کوتاهی از مصاحبه این عضو تازه وارد استقلال را بخوانید:

به هیچ عنوان بحث این نیست که بیایم و با خودم پول به باشگاه بیاورم. مانند برخی آقایان که آمده باشند و دنبال این کار‌ها باشند، بلکه موضوع استفاده از تجربیاتم است تا سازمان خوبی برای درآمدزایی باشگاه استقلال تشکیل دهیم و اینکه چه من باشم و چه نباشم درآمدزایی برای باشگاه وجود داشته باشد و کمکی به این تیم بزرگ کرده باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

شاید خیلی‌ها آمدند و گفتند ما پول می‌آوریم و مشخص نیست که پول‌های پرداخت شده از کجا آمده بود؛ در حالی که من نه برای پول دادن آمده‌ام و نه برای دیده شدن. به خاطر دارم که «هادی عامل» گزارشگر خوب کشتی کشورمان از من خواستند که مصاحبه‌ای داشته باشند و به ایشان گفتم که برای کمک به کشتی آمدم و اکنون نیز هر کمکی از دستم برآید برای باشگاه استقلال انجام می‌دهم.

آجورلو تجربه چندین ساله در ورزش دارد و با حضورش در این مدت کوتاه و با اقداماتی که انجام دادند، آرامش را به تیم بازگرداند و از سوی دیگر هیات مدیره هماهنگ و منسجمی باشگاه دارد و توانسته تیم خوبی را تشکل دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی