تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چند مجروح در حمله با چاقو در قطاری در آلمان

بر مبنای اعلام پلیس آلمان حمله با چاقو در قطاری در ایالت بایرن این کشور ۳ مجروح به جا گذاشته که حال ۲ نفر از آن‌ها وخیم است. از انگیزه حمله کنندگان هنوز خبری منتشر نشده است.

کد خبر: ۱۱۳۶۳۱
۱۵:۰۶ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

چند مجروح در حمله با چاقو در قطاری در آلمان

دیدارنیوز: پلیس آلمان اعلام کرد در حمله‌ای با چاقو که روز شنبه شش نوامبر در قطاری در بایرن رخ داد، چندین نفر زخمی شدند و در نهایت عامل حمله دستگیر شد.

پلیس «نویمارکت این در اوبرفالتز» در ایالت بایرن در بیانیه‌ای گفت: «طبق اطلاعات اولیه، چندین نفر مجروح شده‌اند.» این نهاد اطمینان داد که «دیگر خطری وجود ندارد.»

پلیس به آسوشیتدپرس گفت که حوالی ساعت ۹ صبح به وقت محلی تماسی درباره این حمله دریافت کرد. قطاری که این اتفاق داخل آن افتاده بود در زمان حمله بین شهر‌های رگنسبورگ و نورنبرگ ایالت بایرن در حال حرکت بود.

روزنامه بیلد آلمان شمار زخمی‌ها را سه نفر اعلام کرد که طبق نوشته این رسانه حال دو نفر وخیم است. یک سخنگوی محلی پلیس به خبرگزاری فرانسه گفت که هیچ یک از مجروحان در خطر مرگ قرار ندارند.

این قطار سریع السیر در ایستگاه سویبرسدورف متوقف شد. تاکنون اطلاعاتی درباره عامل حمله یا انگیزه احتمالی منتشر نشده است.

سخنگوی شبکه راه‌آهن آلمان گفته است که ایستگاه سویبرسدورف بسته است و سفر قطار بین رگنسبورگ و نورنبرگ به حالت تعلیق درآمده است.

برچسب ها: آلمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی