تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مدیرعامل تراکتور: رحمتی و نکونام جزء نام‌های مطرح شده هستند

مدیرعامل تراکتور اعلام کرد انتخاب سرمربی جدید برای تراکتور شاید 5 روز طول بکشد و از طرفی دیگر احتمال دارد مذاکراتی با رحمتی و نکونام انجام شود.

کد خبر: ۱۱۳۶۲۲
۱۴:۰۶ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

انتخاب سرمربی جدید برای تراکتور

دیدارنیوز - جمشید نظمی درباره جدایی فیروز کریمی از تیم تراکتور به تسنیم گفت:ابتدا از زحمات کریمی تشکر می‌کنم. او در مقطعی سخت هدایت تیم را قبول کرد و زحمات زیادی کشید. متأسفانه در بازی با پیکان شرایط متفاوت بود و انتظارات کریمی برآورده نشد. او هم مربی باتجربه و دنیادیده‌ای است و شاید احساس کرد اگر بماند هم سابقه‌اش خراب می‌شود و هم به تراکتور آسیب وارد خواهد شد. به همین دلیل با این تصمیم هم به تیم کمک کرد و هم به خودش.

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود باشگاه تراکتور خواستار جدایی کریمی بوده و به نوعی استعفایش صوری قلمداد شده است، گفت: به هر حال احترام متقابل بین باشگاه و کریمی وجود داشت. قطعاً برای جدایی توافق شده است. وقتی با استعفا هم موافقت می‌شود یعنی توافق کردیم. از طرف باشگاه پیشنهاد استعفا به کریمی داده نشد، اما اینکه شخص دیگر یا دوستان کریمی این پیشنهاد را به او داده باشند را نمی‌دانم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد انتقاد تند کریمی از بازیکنان تراکتور و اینکه آیا جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته شده است یا خیر، تصریح کرد: بله فکر می‌کنم خواسته‌های کریمی از تیم برآورده نشد. ما هم تا الان از بُعد تشویقی وارد شده‌ایم و جریمه‌ای برای بازیکنان نداشته‌ایم،، اما بازیکنان هم باید از این به بعد دقت‌شان را بیشتر کنند. اینطور نمی‌شود که در بازی خانگی شکست بخوردیم و بازیکنان باید متوجه شرایط تیم باشند.

نظمی راجع به انتخاب سرمربی جدید و اینکه از نکونام به‌عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور نام برده می‌شود، توضیح داد: فعلاً در حال بررسی گزینه‌ها هستیم. نکونام، چون تیم ندارد قطعاً گمانه‌ها اول به سمت او می‌رود. تنها او نیست و ما سه چهار گزینه دیگر هم داریم. این طبیعی است و من این گمانه‌زنی را رد نمی‌کنم، اما تأیید هم نمی‌کنم.

وی همچنین درباره اینکه نام سیدمهدی رحمتی نیز به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌ها مطرح شده است، گفت: به هر حال کسانی که تیم ندارند نام‌شان مطرح می‌شود. ما هم در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.


مدیرعامل تراکتور در واکنش به این پرسش که آیا احتمال حضور مربی خارجی در تبریز وجود دارد یا خیر، گفت: شاید به خاطر اینکه زمان زیادی نداریم و حضور مربی خارجی کمی نیاز به زمان داشته باشد، خیلی این گزینه در دسترس نیست، اما اگر در انتخاب سرمربی به مشکل بخوریم، شاید سراغ مربی خارجی هم برویم.

«به نظرتان سرمربی جدید طی چند روز آینده انتخاب خواهد شد؟»، نظمی در واکنش به طرح این پرسش گفت: سرمربی هر چقدر زودتر انتخاب شود و با تیم تمرین کند، بهتر است. ما هم دنبال همین هستیم که زودتر این کار را انجام دهیم. زمان دقیق را نمی‌توانیم بگوییم. شاید یکی، دو روزه انتخاب شود، شاید هم چهار پنج روز طول بکشد. به هر حال مذاکره دوطرفه است و یک طرفه تعیین‌کننده نیست.

منبع: طرفداری
برچسب ها: تراکتور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی