تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

گواردیولا: بدون مهاجم شماره ۹ هم در مسیر خودمان هستیم

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره خرید مهاجم تخصصی اعلام کرد ما خیلی به دنبال مهاجم شماره ۹ هستیم تا برای تیم ما گل بزند، اما بدون مهاجم هم در میسر هستیم.

کد خبر: ۱۱۳۶۱۰
۱۲:۱۰ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

گواردولا درباره خرید مهاجم

دیدارنیوز - پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل منچستریونایتد در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس گفت: در ۱۰ بازی این فصل لیگ برتر دو نتیجه بد مقابل ساوتهمپتون و کریستال پالاس داشتیم، در بقیه بازی‌ها خیلی خوب بازی کردیم. مقابل تاتنهام ۸ یا ۹ بازیکن را در اختیار نداشتیم، به طور کلی حتی اگر چند بازی پشت سر هم پیروز شوید باز هم چیز‌هایی است که یاد بگیرید.

رونالدو چقد به پیوستن به سیتی نزدیک بود؟ پپ در پاسخ به این سوال گفت: من معمولا در مورد بازیکن تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم. مطمئنم او در منچستریونایتد خوشحال است!

سرمربی منچسترسیتی درباره اطمینان خاطر از بازی بدون مهاجم؟ همچنین عنوان کرد: نمی‌دانم، من جادوگر نیستم که بگویم چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید در آینده یک مهاجم یا شماره ۹ شایسته خریداری کنیم که گل‌های زیادی برای ما به ثمر برساند، چه کسی می‌داند! ما همینی که می‌بینید هستیم و رو به جلو حرکت می‌کنیم. قبلا گفتم، می‌خواستیم این کار را انجام دهیم (خرید مهاجم)، اما نتوانستیم، الان هم به اندازه کافی بازیکن داریم.

منبع: ایلنا
برچسب ها: گواردیولا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی