تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ترکیب احتمالی پرسپولیس در برابر گل گهر

پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر باید به دیدار گل گهر سیرجان برود و احتمال دارد یحیی گل محمدی بعد از باخت برابر آلومینیوم اراک به ترکیب تیم خود دست بزند.

کد خبر: ۱۱۳۶۰۴
۱۱:۳۱ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

ترکیب تیم پرسپولیس برابر گل گهر

دیدارنیوز - تیم فوتبال پرسپولیس امروز در شرایطی به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود که با توجه به شکست سپاهان و تساوی استقلال در روز گذشته فرصت خوبی دارد تا با جبران باخت هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک، به جدول برگردد.

با این وجود دیدار امروز پرسپولیس مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ است و گل گهر حریف دست و پا بسته‌ای برای سرخپوشان نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی گل گهر برابر پرسپولیس: تنها غایب گل گهر امیر قلعه‌نویی

در دروازه برخلاف همیشه حامد لک نیمکت نشین خواهد شد و به احتمال زیاد رادوشوویچ در ترکیب اصلی به میدان می‌رود.

همچنین سرخپوشان قصد دارند با سیستمی متفاوت از همیشه و با سه دفاع مرکزی متشکل از علیرضا ابراهیمی، سیامک نعمتی و فرشاد فرجی به میدان بروند.

رضا اسدی و میلاد سرلک گزینه‌های ثابت پست هافبک دفاعی هستند و مهدی شیری در کنار سعید آقایی دو هافبک متمایل به کناره‌ها در تیم پرسپولیس خواهند بود.

وحید امیری و مهدی ترابی دو وینگر پرسپولیس در سیستم ۳-۴-۳ پرسپولیس در بازی امروز هستند و عیسی آل کثیر نقش مهاجم هدف را بازی می‌کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر:

بوژیدار رادوشوویچ، علیرضا ابراهیمی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، رضا اسدی، سعید آقایی، مهدی شیری، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

منبع: ایلنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی