تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.

دوازدهمین سرمربی تراکتور هم توسط زنوزی اخراج شد

در حالی که باشگاه تراکتور خبر از استعفای فیروز کریمی داده، اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد که سرمربی تراکتور از سمتش اخراج شده است.

کد خبر: ۱۱۳۵۹۹
۱۰:۵۷ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

اخراج فیروز کریمی

دیدارنیوز - تراکتور دیروز (جمعه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک مقابل پیکان شکست خورد. فیروز کریمی، سرمربی تراکتور پس از این شکست انتقادات زیادی نسبت به عملکرد بازیکنانش به خصوص محمدرضا اخباری و سامان نریمان‌جهان، دو بازیکن باتجربه تراکتور انجام داد. البته کریمی در قسمت کوتاهی از صحبت‌هایش مسوولیت شکست را برعهده گرفت، اما در ۱۶ دقیقه از ۱۷ دقیقه نشست خبری‌اش به انتقاد از بازیکنانش پرداخت.

با این حال قسمت مهم صحبت‌های فیروز کریمی مربوط به بخش پایانی صحبت‌هایش می‌شد؛ جایی که او با سوالی راجع به آینده تراکتور مواجه شد. سرمربی تراکتور در این بخش از صحبت‌هایش به عقب بودن تیمش در بحث آماده‌سازی تاکید و اعلام کرد که در تعطیلات بازی‌های ملی تا برگزاری هفته پنجم لیگ برتر، ضعف‌های تراکتور را بهبود داده تا بتوانند از بحران خارج شوند.

ساعتی بعد، اما با اعلام باشگاه تراکتور، فیروز کریمی از سمتش استعفا داد. در بخشی از صحبت‌های فیروز کریمی با سایت رسمی باشگاه تراکتور آمده بود: امروز تصور من این است که می‌توانم با رفتنم به تیم محبوبم خدمت کنم؛ لذا با تمام وجود دست تک تک طرفداران را می‌بوسم و از همه‌ی دست اندرکاران و کسانی که مرا در طول حضورم یاری کردند، تشکر می‌کنم و از حضورشان مرخص می‌شوم.

تغییر ۱۸۰ درجه‌ای موضع فیروز کریمی کم‌تر کسی را قانع می‌کند که او با استعفا از سمتش کناره‌گیری کرده باشد بلکه ذهن‌ها را بیش‌تر به سمت اخراج این مربی متمایل می‌کند؛ البته اخراجی محترمانه. نکته، اما این است که رفتن فیروز کریمی در شرایطی رخ داده که او احتمالا کم‌ترین سهم را در ناکامی کنونی تراکتور دارد.

در هر صورت زنوزی دوازدهمین تغییر (با احتساب سه روز سرمربی‌گری موقت احد شیخ‌لاری) را روی نیمکت تراکتور اعمال کرد تا در این زمینه رکورد خوبی از خود به جای بگذارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی