تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فجر ۱- استقلال ۱؛ رکورد تاریخی از دست رفت!

در حالی که آبی‌های تهران تا ثانیه‌های پایانی بازی در حافظیه شیراز با یک گل پیش بودند و چهارمین برد پیاپی آن‌ها در دسترس بود، یک ضربه سر شادی آن‌ها را از بین برد.

کد خبر: ۱۱۳۵۶۹
۱۸:۳۳ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰

فجر ۱- استقلال ۱

دیدارنیوز: در یکی از دیدار‌های آغازین هفته چهارم لیگ برتر، استقلال در استادیوم حافظیه شیراز مهمان فجر بود و هر چقدر که نیمه اول سرد و کسل کننده بود، اما دو تیم در نیمه دوم بهتر ظاهر شدند و فجر نیز در دقیقه ۹۵ به گل تساوی رسید تا یک پیروزی شیرین از دست آبی‌ها بپرد.

ترکیب فجرسپاسی: ایمان صادقی، محمدعرفان معصومی، محمد قنبری، علی مولایی، سیروان قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی (۷۴- سجاد عبدویی)، احمدرضا زنده روح، رضا آقا بابایی (۹۰- اتابک زارعی) و محمد کاظمی (۷۴- حسین مهربان)

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (۶۹- زبیر نیک نفس)، کوین یامگا، امین قاسمی نژاد (۶۱- ارسلان مطهری) و رودی ژستد (۶۱- امیرحسین حسین زاده)

به دلیل وضعیت عجیب چمن ورزشگاه، نیمه اول سرد و کسل کننده‌ای را شاهد بودیم. کیفیت چمن استادیوم حافظیه شیراز روی عملکرد دو تیم تأثیر گذاشته بود و در ۴۵ دقیقه نخست تنها یک موقعیت جدی به روی دروازه‌ها اتفاق افتاد که در دقیقه ۱۹ پاس خوب قاسمی نژاد به کوین یامگا، این بازیکن را با دروازه بان فجر در مصافی تک به تک قرار داد که ضربه پای چپ و عجیب این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نیمه دوم با بارش باران، وضعیت کیفیت چمن حافظیه شیراز بدتر نیز شد. با این وجود، تا دقیقه ۶۰ استقلال چند موقعیت نصف و نیمه داشت تا اینکه محمد دانشگر روی خطای محمد کاظمی درون محوطه جریمه سرنگون شد و مرتضی منصوریان یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد. کوین یامگا پشت این توپ ایستاد و ضربه اش را برخلاف جهت حرکت صادقی وارد دروازه کرد و تیمش را به گل نخست بازی رساند.

فجر ۱- استقلال ۱

در ادامه استقلال توسط ارسلان مطهری به یک گل دیگر نیز رسید که توسط کمک داور آفساید اعلام شد. در وقت‌های تلف شده بازیکنان فجر اعتقاد به یک خطای پنالتی داشتند که این مسئله اعتراض شدید نیمکت این تیم را نیز در پی داشت.

در حالیکه بازی رو به پایان بود، در پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف شده، یک ضربه کرنر برای فجر به دست آمد که ارسال کرنر سعید زارع به روی دروازه با ضربه سیر سیروان قربانی همراه شد و این بازیکن در آخرین ثانیه‌های بازی گل تساوی را وارد دروازه استقلال کرد تا این بازی در پایان با تساوی یک – یک به پایان برسد.

به هر شکل شاگردان فرهاد مجیدی پس از ۳۶۵ دقیقه بسته نگه داشتن دروازه خود، مقابل فجر گل خوردند تا پیروزی شیرین و خارج از خانه آبی‌ها در آخرین لحظات بازی از دست برود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی