تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

درخواست مجلس برای محاکمه یقه سفید‌های بورس

یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با اهمیت تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: وضعیت فعلی بورس در کشور بسیار اسفبار است.

کد خبر: ۱۱۳۵۴۳
۱۱:۴۵ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰

درخواست مجلس برای محاکمه یقه سفید‌های بورس

 

 دیدارنیوز:سید ناصر موسوی لارگانی به نمایندگی از پیشنهاد دهندگان تحقیق و تفحص از بورس در رابطه با اهمیت تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: وضعیت فعلی بورس در کشور بسیار اسفبار است و میلیون‌ها نفر سهامدار اصلی و خانواده‌های آن‌ها امروز منتظر تصمیم نمایندگان مجلس هستند تا آن‌هایی که برای جیب خود سرمایه مادی مردم و از آن مهمتر اعتمادشان به دولت را سلب کرده‌اند، مجازات شوند.

وی افزود: در خصوص افزایش شاخص و افت تاریخی آنکه موجب شد ۹۰ درصد سرمایه ملت در حدود هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان ذوب شود، دو شائبه وجود دارد؛ ابتدا اینکه تأمین کسری بودجه دولت از طریق دست انداختن در سرمایه مردم در بورس و دوم اینکه اشخاص دانه درشت سیاسی، حقوقی‌ها، شرکت‌های کاغذی و کارگزاران در یک سال چه میزان از سرمایه ملت را به جیب زدند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: بررسی تحولات رخ داده در سازمان بورس و اوراق بهادار و چگونگی و علت واقعی تشویق میلیونی مردم به حضور در بورس بدون دادن آموزش لازم به ملت و بررسی اینکه آیا در این فرآیند دولت دنبال کسری بودجه بوده یا خیر، سوال اصلی متقاضیان تحقیق و تفحص است.

منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی