تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

وزیر بهداشت: واکسیناسیون کرونا از مرز ۹۱ میلیون دوز فراتر رفت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: تزریق واکسن کرونا برای ایمن سازی جامعه اکنون به همت دولت از مرز ۹۱ میلیون دوز فراتر رفت.

کد خبر: ۱۱۳۵۰۷
۱۴:۳۶ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰

وزیر بهداشت: واکسیناسیون کرونا از مرز ۹۱ میلیون دوز فراتر رفت

 

دیدارنیوز: بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به عنوان وزیر معین رییس جمهوری در جلسه شورای اداری دامغان در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه این شهر گفت: خرداد ماه امسال تنها پنج میلیون دوز واکسن در کشور تزریق شده بود که امروز به ۹۱ میلیون دوز رسیده است و با روند سریع واکسیناسیون، رکورد تاریخی دیگری در سرعت انجام واکسیناسیون کرونا در جهان ثبت شد.

او بیان کرد: در سه ماه گذشته مشکل اصلی کشور کرونا بود و روزانه ۷۰۰ نفر عزادار می‌شدند که با اقدامات دولت، حمایت مردم و نیرو‌های نظامی، انتظامی و امدادی امروز شاهد روند مطلوب واکسیناسیون هستیم.
احداث بیمارستان دوم ۱۰۰ تختخوابی در دامغان مصوب شد

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه ایجاد بیمارستان دوم در دامغان بعد از گرفتن تاییدیه کمیسیون ماده ۲۳، در حال حاضر مصوب شده است، ادامه داد: بیمارستان جدید دامغان با توجه به بررسی‌های لازم و به عنوان یکی از نیاز‌های شهرستان، با ظرفیت ۱۰۰ تخت ایجاد می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به اعلام آمادگی و ایجاد نهضت خیران در دامغان، حرکت ساخت بیمارستان دوم با اعتبار‌های دولت و کمک‌های خیران حمایت می‌شود و وزارت بهداشت به عنوان متولی، دست بوس خیران است که برای باقیات الصالحات خود، کار الهی برای خدمت به مردم انجام می‌دهند.

عین الهی تصریح کرد: بیمارستان برادران رضایی، با داشتن سابقه تاریخی و جزو هویت و تاریخ شهر دامغان است که نباید تعطیل شود و باید بازسازی و بهره‌وری لازم انجام شود.

عین الهی اضافه کرد: در بازدید معاونان از کارخانه‌های داروسازی دامغان، ظرفیت بالای منطقه شناسایی شد که این میزان تولید و ظرفیت کارخانه، اقدام ملی است.

او خاطرنشان کرد: ایجاد دانشکده داروسازی یکی از درخواست‌های مسوولان دامغان است که باید بازدید لازم انجام و جهت گرفتن موافقت اصولی برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

عین الهی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری را عدالت دانست و گفت: بدون شک در دولت سیزدهم بی‌عدالتی را تحمل نمی‌کنیم و قطعا با آن برخورد می‌شود و در دامغان هم اگر بی عدالتی صورت گرفته باشد، با آن مبارزه می‌کنیم.

عین الهی گفت: حضور دولت در مناطق مختلف و استان‌های کشور و دیدن مشکلات مردم از نزدیک، بر تداوم رفع مشکلات کشور موثر است.

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف افزود: در حادثه اخیر توقیف نفتکش متخلف، ایستادگی نیروی دریایی و سپاه و شجاعت جمهوری اسلامی ایران برای دنیا به نمایش گذاشته شد.

وزیر بهداشت و درمان به نمایندگی از رییس جمهوری در سفر به استان سمنان به شهرستان دامغان سفر کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی