تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اتفاق خاصی نیفتاده؛ از این باخت بحران نسازید/ ششمین جام متوالی در انتظار پرسپولیس است

علی کریمی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که پرسپولیس بهترین‌های لیگ را در اختیار دارد و شکست اول فصل بهتر از شکست آخر فصل است.

کد خبر: ۱۱۳۵۰۳
۱۵:۱۱ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰

 

 

اتفاق خاصی نیفتاده؛ از این باخت بحران نسازید/ ششمین جام متوالی در انتظار پرسپولیس است

دیدارنیوز: علی کریمی درباره پرسپولیس و دلایل باخت این تیم و نقل قول هایی که در فضای مجازی و هجمه علیه کادر فنی و بازیکنان این تیم، توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید:

*به اعتقاد من، تیمی که پنج دوره متوالی قهرمان لیگ شده است شایسته این مسائل و حواشی نیست. ضمن اینکه تمام تیم‌های بزرگ دنیا هم در مقطعی دچار این مشکل می‌شوند، همان طور که چند روز پیش تیم بایرن مونیخ شکست سنگینی را متحمل شد. فکر می‌کنم همیشه باخت ابتدای فصل خیلی بهتر از شکست در روز‌های پایانی لیگ است، چون مربیان فرصت کافی برای برطرف کردن نقاط ضعف‌شان را دارند.

*هواداران واقعی پرسپولیس باید خیلی هوشمندانه در این روز‌ها از تیم حمایت کننند و اجازه ندهند یکسری افراد که تعدادشان هم خیلی خیلی کم است در صفحات اجتماعی غیر واقعی تیم را به چالش بکشانند. هنوز ۲۷ بازی دیگر باقی مانده و همیشه هم ثابت شده که هواداران از حمایت تیم‌شان هیچ وقت ضرر نکرده‌اند.

*همیشه همین طور بوده که در پایان فصل تعدادی از بازیکنان جدا می‌شوند، اما پرسپولیس به راهش ادامه داده است. در حال حاضر هم بیشتر بازیکنانی که سال قبل با تیم قهرمان شده‌اند الان هم حضور دارند و نفرات جدید هم جزو بهترین‌های تیم‌شان بودند. در واقع پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد که جزو بهترین‌های حال حاضر لیگ ما هستند، به همین دلیل از الان بیش از اندازه پرداختن به یک باخت و حاشیه ساختن، فقط و فقط مشکلات روحی بازیکنان و کادر فنی را بیشتر می‌کند.
*اتفاقی که در فینال فصل قبل لیگ قهرمانان برای پرسپولیس افتاد در بازی با الهلال هم تکرار شد. وقتی لیگ ما تعطیل شده و یک تیم در شرایط مسابقه نیست، اما حریفش در کوران مسابقات قرار دارد، همین اتفاق می‌افتد. ضمن اینکه الهلال تیم فوق‌العاده خوبی بود که شانس مسلم قهرمانی است. باید قبول کنیم با توجه به بودجه‌های بسیار هنگفتی که آن‌ها و چند تیم شرق آسیا انجام می‌دهند خیلی وقت‌ها زورمان به آن‌ها نمی‌رسد.

منبع: افق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی