تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

رضاییان: فوتبال می‌تواند بیشتر از این درآمدزایی کند

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون به دنبال این است که باشگاه‌ها در اسرع وقت به درآمدزایی برسند و فدراسیون هم می‌خواهد این کار انجام شود تا دیگر دغدغه باشگاه‌ها وجود نداشته باشد و به تیم ملی بپردازد

کد خبر: ۱۱۳۴۳۷
۱۵:۱۳ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

درآمدزایی در فوتبال ایران

دیدارنیوز - بهرام رضاییان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از جلسه امروز (چهارشنبه) مدیران باشگاه‌ها با مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه خیلی خوبی بود و باشگاه‌ها آمدند و صحبت‌هایشان را کردند. واقعیت این است که فوتبال می‌تواند بیشتر از این درآمدزایی کند و حق خودش را به دست آورد، اما به همدلی نیاز است. امروز همه دوستان کنار هم جمع شدند تا باشگاه‌ها، هیات‌ها و حتی فدراسیون فوتبال به حق واقعی خود برسند. هر گونه محتوا و تبلیغات باعث می‌شود خود فدراسیون فوتبال نفع ببرد و بعد از آن به باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال کمک می‌شود. باشگاه‌های ما مظلوم هستند و درآمدی ندارند و در این شرایط اقتصادی هزینه‌ها سرسام‌آور شده است.

او ادامه داد: امیدواریم این جلسه و جلسه بعدی که با حضور کارگروه تشکیل می‌شود، منجر به این شود که باشگاه‌ها به حق خود برسند. یکسری قوانین قبلا بود و تصویب شد که متولی تبلیغات محیطی سازمان لیگ باشد، اما باشگاه‌ها امروز اظهار نظر کردند و بعضی‌ها گفتند سازمان لیگ و بعضی‌ها هم گفتند خود باشگاه‌ها متولی باشند، اما نظر قاطع بر این بود که سازمان لیگ مجددا متولی باشد. رییس فدراسیون و آقای بهاروند قول دادند که در هر مسیری برای درآمد فوتبال همکاری می‌کنند.

رضاییان در پایان گفت: هر قانونی برای درآمدزایی و منفعت فوتبال باشد تصویب می‌شود و در جایی که بخشنامه به ضرر فوتبال باشد، لغو می‌کنیم. آقای آجورلو و خیلی از باشگاه‌ها امروز دغدغه تیم‌هایشان را گفتند. ما به دنبال این هستیم که باشگاه‌ها در اسرع وقت به درآمدزایی برسند و فدراسیون هم می‌خواهد این کار انجام شود تا دیگر دغدغه باشگاه‌ها وجود نداشته باشد و به تیم ملی بپردازد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی