تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مدیرعامل پیکان: آجورلو پیشنهاد ۸ میلیاردی به تمام تیم‌های لیگ برتری داد

مدیرعامل پیکان می‌گوید آجورلو عنوان کرد اگر باشگاه‌های لیگ برتری به او اعتماد کنند، هم به واسطه بازی‌هایی که با استقلال و پرسپولیس خواهند داشت و هم بقیه بازی‌ها در لیگ، ۸ میلیارد تومان در اختیار باشگاه‌ها می‌گذارد.

کد خبر: ۱۱۳۴۳۴
۱۵:۰۲ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

پیشنهاد 8 میلیاردی آجورلو به تیم های لیگ برتری

دیدارنیوز - مدیرعامل باشگاه پیکان توضیحاتی را در خصوص جلسه امروز مدیران باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ ارائه کرد.

 اکبر محمدی پس از جلسه مدیران باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت:‌ جلسه خیلی خوبی بود. از مسئولان فدراسیون به خاطر برگزاری این جلسه و همچنین برادر عزیزم مصطفی آجورلو به خاطر استارت کاری که زد، تشکر می کنم. باید زودتر از این‌ها این اتفاق می‌افتاد با اینحال جلسه روند خیلی خوبی داشت. عزیزی خادم از مدت حضورش در فدراسیون فوتبال و دست‌آوردهایش گزارشی را ارائه کرد.

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت:‌ در کنار او، حیدربهاروند توضیحاتی در خصوص فرایند تبلیغات محیطی، حق پخش و موارد درآمدزای دیگر که متوجه سازمان لیگ و باشگاه‌های ما است، ارائه کرد. نماینده باشگاه‌ها هم بودند. هرکدام چند دقیقه صحبت کردند. بعضی موافق طرح آجورلو بودند.

محمدی افزود: برای من این مساله بیشتر جالب بود که خود عزیزی خادم علاقه‌مند بود این اتفاق بیفتد. نکته امیدوار کننده بحث بود. به شدت از سهم و نقش باشگاه‌ها در تبلیغات محیطی حمایت کرد. همکاران بهاروند هم زحمات زیادی کشیدند. توضیحاتی را در مورد موانع و محدودیت‌هایی که برای افزایش درآمدهای تبلیغات محیطی و استیفای حقوق سازمان لیگ از قرارداد با کارگزارها وجود دارد.

محمدی با اشاره به پیشنهاد مدیرعامل استقلال گفت:  در نهایت پیشنهاد مدیرعامل استقلال خیلی خوب بود. آجورلو عنوان کرد اگر باشگاه‌های لیگ برتری به او اعتماد کنند، هم به واسطه بازی‌هایی که با استقلال و پرسپولیس خواهند داشت و هم بقیه بازی ها در لیگ، 8 میلیارد تومان در اختیار باشگاه‌ها می‌گذارد. من خودم حتما استقبال می کنم از این رقم چون چند برابر رقم سازمان لیگ است. اگر واقعا محقق شود یک قدم مهم و اتفاق بسیار مثبتی خواهد بود که تا به حال در فوتبال ما سابقه نداشته است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: آجورلو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی