تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بازی‌های تراکتور از صدا و سیما فول اچ دی پخش می‌شود

بازی‌های تراکتور از این به بعد و مثل بازی هفته دوم به صورت فول اچ دی از طریق گیرنده‌های دیجیتال قابل دریافت و مشاهده است.

کد خبر: ۱۱۳۴۳۱
۱۴:۱۶ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

پخش بازی های تراکتور از صدا وسیما

دیدارنیوز - از بازگشت تراکتور به لیگ برتر بیش از ده سال می‌گذرد و یکی از بزرگترین مشکلات هواداران این تیم طی سال‌های اخیر، کیفیت پایین پخش مستقیم بازی‌های تراکتور بود که به هیچ عنوان با استاندارد‌های روز دنیا و حتی کشورمان سازگار نبود.

از چندین سال پیش وعده حل این مشکل داده شده بود، اما تا فصل گذشته بازی‌های تراکتور با کیفیت پایین برای بینندگان تلویزیونی پخش می‌شد تا اینکه پیش از شروع فصل جاری، واحد سیار تلویزیونی فول اچ دی در صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

واحد سیار یاد شده مجهز به ۱۰ دوربین است و در بازی هفته دوم تراکتور – صنعت نفت نیز مورد آزمایش قرار گرفت. به این ترتیب بازی‌های تراکتور از این به بعد و مثل بازی هفته دوم به صورت فول اچ دی از طریق گیرنده‌های دیجیتال قابل دریافت و مشاهده است.

گفتنی است که دومین دیدار خانگی تراکتور در لیگ بیست و یکم روز جمعه چهاردهم آبان ماه در مقابل پیکان برگزار خواهد شد و هواداران این تیم می‌توانند در شرایطی که هنوز امکان حضور در ورزشگاه برایشان وجود ندارد، بازی تیم شان را با کیفیتی بالاتر نسبت به سال‌های گذشته تماشا کنند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی