تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

امری: نیوکاسل فقط به من علاقه دارد اما پیشنهادی نداده است

اونای امری سرمربی اسپانیایی تیم ویارئال درباره پیشنهاد نیوکاسل اعلام کرده که فقط با خبر است که نیوکاسل به او علاقه دارد و هنوز پینشهاد رسمی ارائه نکرده است.

کد خبر: ۱۱۳۴۱۵
۱۲:۴۰ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

پیشنهاد نیوکاسل به امری

دیدارنیوز - بعد از پیروزی ۲-۰ ویارئال مقابل یانگ بویز در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سوال اصلی از اونای امری، سرمربی این تیم در خصوص علاقه نیوکاسل با مالکان جدیدش بود.

به نقل از مارکـا، در حالیکه قبل از بازی، اونای امری نسبت به علاقه نیوکاسل اظهار بی اطلاعی کرده بود، بعد از این بازی توضیحات بیشتری در مصاحبه با Movistar داد و گفت: تنها چیز مسلم این است که آن‌ها به من علاقه دارند، اما خبری بزرگتر از این ندارم. پیشنهادی نداده اند. اگر پیشنهادی هم باشد از طریق باشگاه خواهد بود. من متمرکز هستم و نمی‌توانم بگویم که می‌روم. تیم را برای بازی با ختافه آماده خواهم کرد و این رویکردی است که خواهم داشت.

اگر این اتفاق رخ دهد (دریافت پیشنهاد)، با رئیس باشگاه ویارئال، فرناندو رویگ صحبت خواهم کرد. برای این باشگاه و تیم احترام قائلم و در ابتدا با آن‌ها مشورت خواهم کرد. من هیچ دری را باز نمی‌کنم و نمی‌بندم، و به ابراز علاقه آن‌ها نه نگفته ام. این موضوع را با فرناندو و باشگاه مطرح خواهم کرد. چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. روی جایی که هستم تمرکز کرده ام.ما در مورد سر و صدا‌هایی که شده صحبت کرده ایم. من اولین کسی هستم که اینجا راحت نیست. چیزی که به شما گفتم را به رویگ هم گفته ام، که نیوکاسل من را از علاقه اش مطلع کرده، اما چیز بیشتری نیست.

فرناندو رویگ، رئیس باشگاه ویارئال هم در این خصوص به A Punt گفت: امری در ویارئال خیلی خوشحال است و قرارداد دارد، چیز بیشتری برای گفتن ندارم. تصمیم گیری به عهده ویارئال نیست، و وقتی تصمیم گیری به عهده ما نباشد... فکر می‌کنم باید به قرارداد‌ها پایبند بود.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده اند که طی روز‌های آینده سرمربی سابق آرسنال بار دیگر به لیگ برتر انگلیس بازخواهد گشت. ویارئال در لالیگا سیزدهم است و تنها دو برد و ۶ تساوی از ۱۱ بازی خود کسب کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی