تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

لباس کاروان ایران را مردم انتخاب می‌کنند

رییس کمیته ملی المپیک گفت: لباس کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ را مردم از بین چند طرح انتخاب خواهند کرد.

کد خبر: ۱۱۳۳۳۰
۱۵:۱۴ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

انتخاب لباس کاروان ایران

دیدارنیوز - سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه مراسم رونمایی از تاریخ شفاهی ایران در گفتگو با خبرنگاران در باره عملکرد تیم امید اظهار داشت: باور دارم که تیم امید با آغاز بسیار خوبی که داشته، این بار کام ملت را شیرین می‌کند. با فدراسیون فوتبال هماهنگی کامل داریم. امید ما با حضور مهدی مهدوی‌کیا افزایش یافت و امیدوارم این طلسم نزدیک به نیم‌قرن شکسته شود.

وی درباره تصویب اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و موضوعی که درباره شائبه دخالت دولت مطرح می‌شود، گفت: اساسنامه‌ای که چندماه پیش ابلاغ شد مصوبه مجلس و لازم‌الاجراست. بحث امروز راجع به آیین‌نامه‌هاست که از بی‌اطلاعم.

رییس کمیته ملی المپیک درباره حضورش در انتخابات کمیته گفت: اگر احساس کنم حضورم ضرورت دارد شرکت می‌کنم، اما اگر این روند به وسیله دیگران ادامه یابد اصراری بر حضور نخواهم داشت. کمیته ملی المیپک قائم به شخص نیست.

صالحی امیری درباره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ گفت: از هفته آینده به صورت منظم جلسات ستاد با حضور همه کارشناسان ذی‌ربط و نماینده وزارت ورزش تشکیل می‌شود. درباره اینکه چقدر برای کاروان هزینه می‌کنیم و تعداد نفرات اعزامی چند نفر است به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

وی درباره لباس کاروان توضیح داد: از برند‌های معتبر داخلی طرح‌ها را می‌گیریم و انتخاب را به رای مردم و جامعه می‌گذاریم.

منبع: ایرنا
برچسب ها: المپیک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی