تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تصمیم نهایی فدراسیون والیبال درباره معروف، موسوی و غفور!

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، به یک ابهام بزرگ درباره بازیکنان بزرگ والیبال ایران پاسخ داده است.

کد خبر: ۱۱۳۳۱۷
۱۴:۳۴ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

تصمیم نهایی فدراسیون والیبال درباره معروف، موسوی و غفور!

 

دیدارنیوز: والیبال ایران طی ماه‌های اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرد. چند ماه مانده به آغاز رقابت‌های المپیک بود که ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد؛ تصمیمی که با تعریف و تمجید و البته برخی انتقادات نیز همراه بود.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد والیبال ایران نتوانست در رقابت‌های لیگ ملت های جهان عملکرد قابل قبولی داشته باشد. البته سرمربی روس نیز تاکید کرده بود که به لیگ ملت ها تنها به عنوان مسابقاتی به منظور آمادگی برای حضور در المپیک نگاه می‌کند و به همین دلیل انتقاد خاصی نیز به تیم ملی بابت عدم نتیجه گیری در این بازی ها مطرح نشد.

این امیدواری وجود داشت که والیبال ایران با هدایت یکی از بزرگ‌ترین سرمربیان دنیا یعنی ولادیمیر آلکنو نتایج خوبی در المپیک توکیو کسب کند. ما حتی در بازی ابتدایی خود لهستان قدرتمند را شکست دادیم اما سه باخت پیاپی برابر کانادا، ایتالیا و ژاپن باعث شد که والیبال ایران حذف تلخی را از المپیک تجربه کند.

طبیعی بود که این نوع حذف از المپیک ترکش های قابل توجهی را برای والیبال ایران در پی داشته باشد. در اولین مرحله چند روز بعد از المپیک بود که سعید معروف با انتشار پست اینستاگرامی خداحافظی خود را از بازی‌های ملی اعلام کرد. همچنین ایران اخیراً در حالی فاتح مسابقات آسیایی شد که دو ستاره با تجربه تیم ملی یعنی سید محمد موسوی و امیر غفور نیز در این بازی ها حاضر نبودند تا احتمال خداحافظی آنها هم قوت بگیرد.

حالا محمدرضا داورزنی در گفتگویی درباره مسائل مختلف از جمله احتمال بازگشت معروف، موسوی و غفور به تیم ملی صحبت کرده و به این ابهام بزرگ یعنی آینده سه ستاره فوق الذکر در تیم ملی واکنش نشان داده است.

داورزنی خداحافظی سعید معروف از تیم ملی را قطعی شدن دانسته که تا حدی قابل پیش بینی بود اما در مورد موسوی و معروف نظر او متفاوت بوده و اعلام کرده که بسته به شرایط در آینده ممکن است تیم ملی برای مسابقات المپیک پاریس به آنها احتیاج داشته باشد.

در واقع رئیس فدراسیون والیبال ایران تاکید کرد که در مسابقات آسیایی، لیگ جهانی و جهانی پیش رو، تیم ملی ترجیح می‌دهد که بیشتر جوانان را محک بزند و تنها در صورت نیاز تیم ملی و آمادگی کامل غفور و موسوی، ممکن است آنها برای حضور در المپیک پاریس شانس داشته باشند.

تصمیم نهایی فدراسیون والیبال درباره معروف، موسوی و غفور!

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی