تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

میرتاج الدینی: توییتر باید رفع فیلتر شود

نماینده مردم تبریز با تاکید بر این که مجلس به دنبال محدودسازی اینترنت یا پلتفرم‌های مختلف نیست، تاکید کرد: نظر من این است که توییتر باید رفع فیلتر شود، چرا توییتر برای مسئولین آزاد باشد و برای مردم آزاد نباشد؟ من معتقدم وقتی که مسئولین در توییتر حضور دارند، چرا باید برای مردم ممنوع باشد؟ اگر خلاف است برای همه باید باشد و مسئولین هم استفاده نکنند، اما حالا که استفاده می‌کنند باید برای مردم هم آزاد شود.

کد خبر: ۱۱۳۳۰۷
۱۴:۰۴ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

میر تاج الدینی توییتر رفع فیلتر

دیدارنیوز: رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، گفت: نظر من این است که توییتر باید رفع فیلتر شود، چرا توییتر برای مسئولین آزاد باشد و برای مردم آزاد نباشد؟ من معتقدم وقتی که مسئولین در توییتر حضور دارند، چرا باید برای مردم ممنوع باشد؟ اگر خلاف است برای همه باید باشد و مسئولین هم استفاده نکنند، اما حالا که استفاده می‌کنند باید برای مردم هم آزاد شود؛ لذا من موافق این هستم که توییتر رفع فیلتر شود.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های مردمی انقلاب درخصوص نگاه مجلس به فضای مجازی، گفت: در مجلس به هیچ وجه به دنبال محدودسازی اینترنت یا پلتفرم‌های مختلف نیستیم. نه‌تن‌ها به‌دنبال محدودسازی نیستیم بلکه حتی باید در خصوص آزادسازی برخی پلتفرم‌ها اقدام کنیم.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه بیان کرد: توییتر فضایی است که ایده‌ها، دیدگاه‌ها و نظر‌های متعدد پیرامون موضوعات مختلف مطرح می‌شود و مردم ما هم آن بصیرت را دارند که بتوانند ایده‌ها و نظرات مختلف که در عرصه‌های گوناگون ارائه می‌شود را بررسی کنند؛ ما باید این بصیرت را در جامعه ایجاد کنیم که خودشان انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیرو‌های فرهنگی و فکری خیلی زیادی در جامعه ما هستند که بتوانند در این عرصه حضور پیدا کرده و به شبهات و سوالات پاسخ بدهند.

میرتاج‌الدینی با اشاره به توصیه رهبری به حضور نیرو‌های انقلابی در فضای مجازی، گفت: از سوی دیگر فضای توییتر یک فضای نخبگانی است و ماهم که در حوزه آی تی دست بالا را داریم لذا این می‌تواند بستری باشد که جوانان تحصیلکرده و طلاب ما در این عرصه حضور پیدا کرده و نظرات و دیدگاه‌های انقلابی ما را به دنیا برسانند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی