تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

AFC مدارک مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس را راستی آزمایی می‌کند

حتمال همچنان وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در بررسی‌های رندم خود از باشگاه‌هایی که توسط کمیته‌های داخلی شان تایید شده‌اند، سری هم به ایران زده و مستقلاً مدارک این دو باشگاه مورد بازبینی و ارزیابی قرار دهند.

کد خبر: ۱۱۳۳۰۵
۱۳:۳۶ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس

دیدارنیوز - صدور پروانه حرفه‌ای برای چند باشگاه ایرانی از جمله استقلال و پرسپولیس به چالش جدی برای فوتبال ایران در هفته اخیر تبدیل شد و سرانجام مدارک این دو باشگاه به صورت مشروط برای ۳ ماه به AFC ارائه شد تا خطر به صورت موقت از بیخ گوش سرخابی‌های تهران عبور کند.

بیشتر بخوانید: زمان انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس مشخض شد

از زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتخاب کمیته‌هایی در فدراسیون‌های فوتبال کشور‌های آسیایی تاییدیه مدارک به منظور صدور پروانه حرفه‌ای را به این کمیته‌ها سپرد و تایید آن‌ها را برای خود سند دانست، حق راستی آزمایی به صورت رندم را برای خود حفظ کرد تا هر زمانی که لازم باشد نمایندگان خودش به صورت مستقیم به این موضوع ورود نمایند.

بالا رفتن حساسیت صدور پروانه حرفه‌ای برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منجر به صدور مشروط پروانه حرفه‌ای برای این دو باشگاه شد و سرخابی‌ها ملزم به رفع نواقص خود در مدت زمان تعیین شده به منظور نهایی شدن این پروانه هستند.

با این وجود این احتمال همچنان وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در بررسی‌های رندم خود از باشگاه‌هایی که توسط کمیته‌های داخلی شان تایید شده‌اند، سری هم به ایران زده و مستقلاً مدارک این دو باشگاه مورد بازبینی و ارزیابی قرار دهند.

وجود این احتمال، ضرورت بر طرف کردن نواقص پرونده را برای این دو باشگاه بالا می‌برد و بهتر است پیش از اینکه احتمال ورود مستقیم ماموران AFC پیش آید، این دو باشگاه در مدت زمانی که برای آن‌ها تعیین شده اقدام به بر طرف کردن این نواقص نمایند.

مهم‌ترین عاملی که منجر به عدم صدور اولیه پروانه حرفه‌ای برای این دو باشگاه شد و همچنان به عنوان یک نقص اصلی در پرونده آن‌ها وجود دارد، حضور مجمع مشترک و دولتی برای هر دو تیم است. همچنین مثبت نبودن تراز مالی، بدهی‌های داخلی و خارجی، بدهی‌های مالیاتی و… از جمله موارد دیگری است که دو باشگاه ملزم به رفع آن هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی