تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آلومینیوم ۱ ـ پرسپولیس صفر، دبلمینیوم در اراک!

در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در حالی میهمان آلومینیوم اراک است که در فصل گذشته تنها باخت آنها در اراک و مقابل همین تیم رقم خورد.

کد خبر: ۱۱۳۲۲۰
۱۷:۰۳ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

گزارش زنده؛ آلومینیوم صفر ـ پرسپولیس صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: پرسپولیس در حالی به مصاف آلومینیوم اراک رفت که یکی از این چالش‌هایش مصدومیت امید عالیشاه بود که تغییر در سمت راست خط هافبک را اجتناب ناپذیر می‌کرد. پرسپولیس تنها دو تغییر داشته است. در طرف مقابل رسول خطیبی با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی با فولاد، به میدان می‌رود. در این بازی محمد علی‌نژاد به جای سینگ بازی خواهد کرد تا در خط هافبک چینشی متفاوت را خواهد داشت.

ترکیب ابتدایی آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد، علیرضا نقی‌زاده و نیما درودی

ترکیب ابتدایی پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، وحید امیری، سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر

بازی آلومینیوم و پرسپولیس از همان ابتدا با حواشی عجیب و جالبی آغاز شد. تصویربرداری نزدیک به سطح زمین در 20 دقیقه ابتدایی بازی و مسائلی که برخورد خوب و دوستانه یحیی گل‌محمدی و رسول خطیبی داشتند از نکات قابل توجه بازی در نیمه نخست بود. علیرضا ابراهیمی بازیکن جدید پرسپولیس در این فصل نیز برای اولین بار به ترکیب 18 نفره پرسپولیس وارد شد. حدود 100 نفر از تماشاگران نیز از این بازی دیدن کردند.

دقیقه ۱۲: فرصت برای آلومینیوم در محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر علی نژاد همراه بود که لک توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۴: فرصت مناسب برای میزبان روی پاس در عمق نقی زاده به دست آمد اما نیما درودی توپ را به بیرون زد.

دقیقه۴۵: موقعیت خطرناک روی دروازه سرخ‌ها در یک غافلگیری روی یک شروع مجدد به وجود آمد که این حمله هم ثمری برای اراکی‌ها نداشت.

نیمه دوم

آغاز بازی در نیمه دوم با تعویض در پرسپولیس همراه شد و مهدی عبدی بیرون رفت تا حامد پاکدل بازیکن فصل پیش آلومینیوم مقابل تیم سابقش به میدان برود. سعید اقایی نیز تعویضی دیگر پرسپولیس بود که به جای عیسی آل‌کثیر وارد زمین شد.

دقیقه ۴۷: فرصت برای آلومینیوم روی ضربه شروع مجدد به دست آمد که لک توپ را به اوت فرستاد.

دقیقه ۵۷: بهترین موقعیت پرسپولیس و این بازی در این دقیقه روی شروع مجدد به دست آمد و پاس کوتاه ترابی را سیامک نعمتی به سمت دروازه شوت زد که خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: فرصت استثنایی برای آلومینیوم به دست آمد که شوت نقی زاده به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا دروازه لک با خوش شانسی باز نشود‌.

گل اول آلومینیوم: در دقیقه 66 حرکت بازیکنان آلومینیوم از چپ با ارسال توپ به میانه محوطه جریمه پرسپولیس تداوم یافت و علیرضا نقی‌زاده با شوت محکم از کنار دست لک دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه 87: پرسپولیس مهدی شیری و ابراهیمی را به میدان فرستاد تا شاید در دقایق پایانی بتواند نتیجه را تغییر دهد.

با وجود 4 دقیقه وقت اضافه، پرسپولیس نتوانست در دقایق پایانی گل خورده را جبران کند و برای دومین بار پیاپی در اراک بازی را باخت. فصل پیش نیز رسول خطیبی تنها شکست فصل را به پرسپولیس تحمیل کرد. به نظر می‌آید با دبل آلومینیوم مقابل پرسپولیس، این تیم به گربه سیاه سرخ‌ها تبدیل شده است. 

با این احوال باید منتظر اتفاقات تازه‌ای در پرسپولیس بود، تیمی که همچنان به دنبال معرفی مدیر عامل خود است و پنجره بسته باعث شده در نقل و انتقالات ضعیف عمل کند و بازی آنها در اراک نیز احتمالا کاسه صبر هواداران را لبریز از خشم خواهد کرد. این تیم نیاز توجه فوری و ویژه دارد تا دوباره به اوج بازگردد.

آلومینیوم ۱ ـ پرسپولیس صفر، دبلمینیوم در اراک!

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی