تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

ماجرای سه برابر شدن مبلغ فرهاد مجیدی

آجورلو اعلام کرد مبلغ قرارداد فرهاد مجیدی از ۱۰ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان رسیده و حالا همه منتظر هستند تا فرهاد مجیدی با استقلال قهرمان لیگ برتر شود.

کد خبر: ۱۱۳۲۰۴
۱۵:۲۰ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

سه برابر شدن مبلغ قرارداد فرهاد مجیدی در استقلال

دیدارنیوز - در اینکه قرارداد مجیدی افزایش پیدا کرده شکی وجود ندارد، اما شنیدیم سه برابر شدن این مبلغ بیشتر مربوط به سه برابر شدن زمان آن برمی‌گردد.

همان طور که می‌دانید سردار آجورلو برای حمایت قاطع از کادر فنی تیمش قرارداد مجیدی را به مدت سه فصل تمدید کرد و طبیعی است که مبلغ آن هم افزایش پیدا کند. مجیدی البته در فصل جدید شروع خوبی داشته و امیدوار است ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کند و پس از سال‌ها استقلال قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شود.

سردار آجورلو تاکید کرد که من با اعتقاد کامل قرارداد مجیدی را سه برابر کردم و بهترین تصمیم را برای کادر فنی گرفتم چرا که مجیدی برای استقلال بهترین گزینه ممکن بود.

گفتنی است فرهاد مجیدی چند ماه قبل زمان مدیریت احمد مددی تاکید کرده بود هر وقت مدیران استقلال او را نخواهند می‌رود و بقیه پول قراردادش را هم نمی‌گیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی