تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در ۹۰ درصد جایگاه‌ها

همایون صالحی، رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران عرضه سوخت گفت: تقریبا مردم در سراسر ایران قادرند بنزین را با نرخ اول و یارانه‌ای (۱۵۰۰ تومانی) دریافت کنند.

کد خبر: ۱۱۳۱۷۱
۱۳:۱۶ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در جایگاه‌ها

دیدارنیوز ـ همایون صالحی، رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران عرضه سوخت درباره آخرین وضعیت بازگشت به مدار سامانه‌های هوشمند جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌ها در سراسر ایران به سامانه متصل شده‌اند و مشکل فنی و تخصصی معدود جایگاه‌های باقی مانده هم در حال برطرف شدن است.

وی افزود: تقریبا مردم در سراسر ایران قادرند بنزین را با نرخ اول و یارانه‌ای (۱۵۰۰ تومانی) دریافت کنند.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران عرضه سوخت با بیان اینکه هنوز جزئیات حمله سایبری و ایجاد اختلال در جایگاه‌ها مشخص نشده است، تصریح کرد: نرم‌افزار جدیدی تعریف و روی تلمبه‌ها نصب شده و سوخت‌گیری در حال انجام است.

وی درباره تغییر میزان مصرف گفت: زمانی که سامانه‌ها مختل شدند میزان مصرف خیلی کم شد، اما رفته‌رفته رقم افزایش یافت و از دیروز مصرف در حال بازگشت به روال قبلی است.

منبع: ایلنا
برچسب ها: قیمت بنزین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی