تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

افزایش ۵ درصدی مسافران مترو در نخستین روز تغییر ساعت طرح ترافیک

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش ۵ درصدی آمار مسافران مترو نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: آمار مسافران روز گذشته نسبت به روز شنبه حدود ۲۰ هزار نفر افزایش یافته بود.

کد خبر: ۱۱۳۱۵۹
۱۲:۴۱ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

افزایش ۵ درصدی مسافران مترو در نخستین روز تغییر ساعت طرح ترافیک

دیدارنیوز ـ علی عبدالله‌پور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره وضعیت مسافران مترو در نخستین روز تغییر ساعت طرح ترافیک (۱۰ آبان ۱۴۰۰) گفت: امروز حدود ۵ درصد از مسافران هر روزه نسبت به روز گذشته اضافه شده بود. روز گذشته تقریبا آمار مسافران مترو برابر با یک میلیون و ۸۰ هزار نفر بود که نسبت به روز پیشین خود حدود ۲۰ هزار نفر اضافه شده بود. روز گذشته تقریبا آمار مسافران مترو برابر با یک میلیون و ۸۰ هزار نفر بود.

او افزود: امروز نیز ۵ درصد نسبت به روز گذشته افزایش مسافر داشته‌ایم. امروز نیازی به اعزام قطار فوق‌العاده نبود چراکه توانستیم با ظرفیت موجود به جابه‌جایی مسافران خطوط مترو بپردازیم.

عبدالله‌پور ضمن اعلام آمادگی برای اعزام قطار فوق‌العاده در پیک ترافیک امروز عصر گفت: اگر ازدحام مسافر در عصر بیش از حد معمول باشد، قطار‌های فوق‌العاده آماده به اعزام هستند.

برچسب ها: متروی تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی