تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ادعای مسی: آمدم تا با پاریس قهرمان اروپا شوم

بازیکن آرژانتینی پاری‌سن ژرمن که این روزها در بدترین فرم بدنی و عملکردی خود قرار دارد، اعلام کرد به فرانسه آمده تا با تیم پاری‌سن ژرمن قهرمان اروپا شود.

کد خبر: ۱۱۳۱۵۸
۱۲:۳۹ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

مسی برای قهرمانی در اروپا به پاریس آمده

دیدارنیوز - در تابستان ۲۰۲۱، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال پس از اتمام قراردادش با بارسلونا، از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. مسی در مصاحبه با اسپورت، از اهداف خود در باشگاه پاری سن ژرمن، رابطه با مسی و ام باپه و البته سختی‌هایی که تا این جای کار در پاریس متحمل شده صحبت کرد.

لیونل مسی در بخش دوم مصاحبه با اسپورت، درباره دوران حضورش در پاری سن ژرمن به صحبت پرداخت:

هنوز کاملا در پاری سن ژرمن جا نیفتاده ام

از وقتی که به پاری سن ژرمن آمدم، حس کردم اعضای تیم را مدت هاست می‌شناسم چرا که آشنایان زیادی داشتم. بازیکنان زیادی اسپانیایی صحبت می‌کنند و این باعث می‌شود تطبیق راحت‌تر شود. از نظر ورزشی، انگار که دورانم هنوز شروع نشده است، زیرا هر ماه در بازی‌های ملی حضور دارم و به قدر کافی در تیم جا نیفتاده ام. وقفه‌های متعدد باعث می‌شود در این فرایند تاخیر به وجود بیاید و همه چیز سخت‌تر می‌شود، اما حالا دو ماه است که این جا هستم و اوضاع بهتر است. من هنوز بازی‌های زیادی انجام نداده ام و هنوز باید به شرایط عادت کنم.

ماه‌های اول زندگی ام در پاری سن ژرمن سخت بود

لحظات بد من در دو ماه اخیر؟ از همان اوایل شروع شد، زیرا همه چیز ناگهانی پیش می‌رفت و حدود یک ماه و نیم در هتل زندگی می‌کردم. زندگی در هتل با فرزندان چندان راحت نیست، به خصوص این که مدرسه آن‌ها هم شروع شده است. ما در مرکز شهر هستیم و ترافیک غیرقابل تحمل است؛ یک ساعت تا زمین تمرین و یک ساعت تا مدرسه بچه‌ها فاصله است. از طرف دیگر از زندگی در شهر پاریس لذت می‌بریم و این باعث می‌شود همه چیز بهتر شود.

عزم پاری سن ژرمن برای قهرمانی اروپا دلیل اصلی انتقالم بود

به پاری سن ژرمن آمده ام تا فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوم. این یکی از دلایل اصلی برای پیوستن من به این تیم بود. تا آخرین لحظه فوتبالم برای کسب قهرمانی‌ها تلاش می‌کنم و قهرمانی در اروپا نقشی اساسی در پیوستنم به پاری سن ژرمن ایفا کرد، چون این تیم ترکیبی قوی دارد و می‌خواهد همچنان پیشرفت کند. هدف بزرگ من و باشگاه، قهرمانی در اروپاست، زیرا پی اس جی مدت هاست که چنین چیزی را می‌خواهد. آن‌ها طی سال‌های اخیر خیلی به این جام نزدیک بودند. البته لیورپول، منچسترسیتی، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و چلسی دیگر تیم‌هایی هستند که قدرت لازم برای قهرمانی را دارند. با این حال همیشه بهترین تیم برنده نمی‌شود، زیرا قهرمانی در اروپا به عوامل زیادی بستگی دارد. هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما ما از مدعیان هستیم.

رابطه ام با نیمار و ام باپه خیلی خوب است

رابطه با نیمار و ام باپه؟ حقیقت این است که کل رختکن جو خوبی دارد و کار را برایم آسان کرده است. رابطه محکم و طولانی مدتی با نیمار دارم و وقتی که با یکدیگر هم تیمی نبودیم نیز با هم ارتباط داشتیم. در خصوص ام باپه شرایط کمی عجیب بود، زیرا معلوم نبود که او می‌رود یا می‌ماند. رابطه سالمی در رختکن داریم و همه چیز خوب پیش می‌رود.

نمی‌توان مثلث MSN را با MNM مقایسه کرد‌

نمی‌توان مقایسه کرد، زیرا این دو مثلث متفاوت هستند. سوارز یک مهاجم متفاوت است و ویژگی هایش با ام باپه فرق دارد. کیلیان چند سالی است که در مرکز خط حمله بازی می‌کند. سوارز مهاجم گلزن تری است، اما ام باپه از فضا‌ها استفاده می‌کند. حقیقت این است که مقایسه چنین مهاجمانی بسیار دشوار است. خوش شانس بودم که در بارسلونا با نیمار و سوارز هم تیمی بودم، اما امیدوارم در پاری سن ژرمن هم در کنار نیمار و ام باپه به دستاورد‌هایی همچون بارسلونا در سال ۲۰۱۵ برسم.

لیگ فرانسه فیزیکی‌تر از لالیگاست

بازی در لیگ فرانسه؟ خب بازی‌های کمی انجام داده ام، اما لیگ فرانسه نسبت به لالیگا فیزیکی‌تر است. در اسپانیا همه تیم‌ها می‌خواهند مالکیت داشته باشند. بیشترین تفاوت میان لیگ‌های فرانسه و اسپانیا، سطح فیزیکی آن است. سبک بازی پاری سن ژرمن نیز با بارسلونا متفاوت است. نمی‌دانم کدام سبک برایم بهتر است، اما تلاش می‌کنم هر چه سریع‌تر با تیم جدیدم تطبیق یابم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

منبع: طرفداری
برچسب ها: لیونل مسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی