تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

۲۳ بازیکن تیم ملی امید سرماخوردند

تیم ملی امید با هدایت مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم ملی بعد از کسب سه پیروزی در مرحله گروهی حالا خبر رسیده ۲۳ بازیکن به بیماری سرما خوردگی مبتلا شدند.

کد خبر: ۱۱۳۱۳۱
۱۰:۲۹ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

سرماخوردگی بازیکنان تیم ملی امید

دیدارنیوز - به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حجم بالای سرماخوردگی در اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال، دو بازیکن یعنی علیرضا رضایی دروازه بان اول تیم ملی زیر ۲۳ سال و محمد مهدی محبی دیگر بازیکن این تیم به دلیل تب و لرز شدید، به بیمارستان ابن سینای دوشنبه منتقل شدند. دکتر ارسلان بهمنی پور پزشک تیم و یوسف جعفری مدیراجرایی تیم ملی زیر ۲۳ سال، همراه این دو بازیکن به بیمارستان رفتند و پس از سرم تراپی به هتل بازگشتند.

محمد محمدی سرپرست تیم ملی زیر ۲۳ سال، چیا فوادی مدیررسانه‌ای تیم به همراه محمد علی دهقانی تدارکات تیم هم دچار سرماخوردگی شدید شدند، اما تشخیص کادر پزشکی این بود که این دو اتاق هایشان بمانند تا با استراحت و رژیم دارویی مراحل درمان را طی کنند.

پیش از این جان لامرز مربی تیم ملی زیر ۲۳ سال و مهران شدیدی پور دستیار ایرانی مهدی مهدوی کیا هم دچار سرماخوردگی شده بودند که با توجه به تجویز دارویی، توانستند به بازی دیروز مقابل تاجیکستان برسند.

از جمع ۲۳ بازیکن تیم ملی زیر ۲۳ سال، ۱۴ بازیکن سرما خورده بودند و یک بازیکن (فرزان دانا) به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، نتوانست به بازی مقابل تاجیکستان برسد. در روز‌های گذشته حدود ۸ تن از اعضای کادر تیم هم دچار سرماخوردگی شده بودند تا از جمع ۴۰ نفر، ۲۳ نفر سرماخوردگی را در دوشنبه تاجیکستان تجربه کنند. در این میان در روز‌های گذشته، کادر پزشکی تیم ملی زیر ۲۳ سال، با همه توان درمان سرماخورده‌ها را در دستور کار قرار داده بود و فشار زیادی را متحمل شد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی