تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اولیانوف: ایران قرار بود تاریخ دقیق مذاکرات را ظرف یک هفته اعلام کند!

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی وین در توییتی تاکید کرد که قرار بوده است که ایران تاریخ از سرگیری مذاکرات وین را ظرف یک هفته و نه «به زودی» اعلام کند!

کد خبر: ۱۱۳۱۲۷
۰۹:۵۴ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

اولیانوف: ایران قرار بود تاریخ دقیق مذاکرات را ظرف یک هفته اعلام کند!

دیدارنیوز: نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در اظهاراتی به اعلام نشدن تاریخ دقیق از سرگیری مذاکرات وین از سوی ایران واکنش نشان داد.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به خبر روزنامه تهران تایمز مبنی بر این که به دنبال دیدار علی باقری معاون وزیرامور خارجه ایران با مقامات اتحادیه اروپا در بروکسل، تاریخ از سرگیری مذاکرات وین به زودی اعلام خواهد شد، در صفحه توییترش نوشت:خوب است. فقط یک نکته، تهران تایمز عزیز. تا جایی که به خاطر دارم، پس از دیدار ۲۷ اکتبر در بروکسل، موضع طرف ایرانی مشخص‌تر بود و قصد داشت تاریخ از سرگیری مذاکرات وین را «هفته آینده» و نه «به زودی» اعلام کند.


بیشتر بخوانید: حجاریان: ترکیب استانداران را ببینید! می‌ترسند


 اظهارات اولیانوف در پی این مطرح می‌شود که علی باقری پس از سفر چند روز پیش به بروکسل و رایزنی با مقامات اتحادیه اروپا در صفحه توییترش اعلام کرد مذاکرات وین از ماه نوامبر از سر گرفته خواهد شد و تاریخ دقیق آن بعدا اعلام می‌شود.

قدرت‌های جهانی از جمله آمریکا، در ماه‌های گذشته شش دور مذاکرات پیرامون احیای توافق هسته‌ای در وین را برگزار کردند. این مذاکرات میان ایران و دیگر اعضای کمیسیون مشترک برجام و با حضور آمریکا در محل مذاکرات برگزار شد. البته ایران و آمریکا مذاکرات مستقیمی نداشتند و تنها از طریق نمایندگان دیگر کشور‌های حاضر در مذاکرات در جریان مواضع یکدیگر قرار می‌گرفتند.

برگزاری دور هفتم این مذاکرات تا پس از تشکیل دولت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به تاخیر افتاده بود.

مذاکرات وین در این راستا پیش می‌رود که بتواند از طریق اقداماتی هماهنگ‌شده، موجب بازگشت آمریکا به پایبندی کامل به توافق هسته‌ای شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی