تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آجورلو: برخی از هواداران ما راهی بیمارستان شدند!

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: خوشبختانه مجوز حرفه ایی باشگاه استقلال صادر شد و از وزیر ورزش، معاونان وزیر، رئیس فدراسیون و سایر عزیزانی که در این راه کمک حال ما بودند تشکر می‌کنم.

کد خبر: ۱۱۳۱۱۲
۲۳:۵۴ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

آجورلو استقلال

دیدارنیوز: مصطفی آجورلو درباره ماجرای مربوط به استقلال و مجوز حرفه‌ای گفت: معیار‌های کنفدراسیون آسیا ۵ معیار ورزشی است. مدارک پزشکی فدراسیون، زیرساخت‌ها و استادیوم و امنیت ورزشگاه. معیار سوم مدیریت و پرسنلی و افسر مالی و ... معیار چهارم اساسنامه مالکیت و لیست هیات مدیره و معیار پنجم مسایل مالی است.

وی ادامه داد: ممکن است گفت و گوی ما فرایند حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا را با مشکل ایجاد کند و نباید اجازه دهیم این مساله روی دهد. مالکیت دو باشگاه مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا است و وزیر ورزش با هماهنگی ریاست جمهوری در حال پیگیری هستند که این واگذاری هر چه زودتر انجام شود.

مدیرعامل آبی پوشان تهرانی خاطر نشان کرد: تصور من این است که بحثی که اتفاق افتاد جای تقدیر و تشکر دارد و سه ماه فرصت گرفتیم تا این مساله را حل کنیم.

وی ادامه داد: ما باید فضای مثبتی را به فوتبال تزریق کنیم، هواداران استقلال و پرسپولیس لحظات سختی را سپری کردند، برخی از آن‌ها راهی بیمارستان شدند و این خوب نیست. ما باید آرامش را در فوتبال و تیم‌های بزرگ نهادینه کنیم.

آجورلو افزود: من یک ماه است که به باشگاه آمده ام و نمی‌توانم مشکلات سال‌های گذشته را جواب بدهم. کار‌هایی از قبل باید انجام می‌شده که صورت نگرفته است. می‌خواهیم مشکل حل شود باید همه دست به دست هم بدهیم.

وی تصریح کرد: من نمی‌خواستم در این مورد صحبت کنم و وقتی کاری انجام شد بیایم و گزارشی را به مردم و فوتبال دوستان ارائه کنم. من از کمیته بدوی به خاطر این که به ما فرصت دادند تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دنبال جنجال نیستم. من به هواداران عزیز عرض می‌گویم روزی که آمدم به من گفتند فقط چند روز فرصت داریم تا برای لیگ قهرمانان آسیا مدارک را آماده کنیم.

آجرلو یادآور شد: تیمی را آوردم و تا ۵ صبح کار کردیم تا مشکل حل شود. اگر من سال دیگر بودم و این اتفاق تکرار شد به مردم پاسخگو خواهم بود. دوست داشتم کمیته بدوی به من بگوید مشکل کجاست، اما نگفتند ایرادی هم ندارد و از این که فرصت دادند تقدیر می‌کنم.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: ما باید در فرمت‌های موجود ابهامات را برطرف کنیم. ما نمی‌توانیم یک شبه مشکلات را حل کنیم و از همه کمک می‌خواهیم.

وی افزود: مشکل ما خصوصی سازی است، اجازه بدهید تا مشکلات حل شود. در ابتدا حضورم در استقلال قرارداد مجیدی را سه ساله بستم تا آرامش در تیم حاکم شود. اجازه بدهید از ثروت‌هایی که در دو باشگاه داریم به تولید برسیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
0
0
مدیران استقلال و پرسپولیس دست در دست هم فارغ از اختلاف ورزشی با اتحاد هواداران مشکلات مالی را برای همیشه حل کنند اگه صدا وسیما حق این دو باشگاه را بدهد تقریبا ۸۰ درصد مشکلات مالی آنها حل می شود باید از رهبری کمک بخواهند وگرنه این مشکل حل نمی شود
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی