تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اعلام جزئیات مراسم خاکسپاری بانو ایران درودی

بانو درودی که شهریورماه ۱۴۰۰ به بیماری کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شده بود، صبح جمعه هفتم آبان ۱۴۰۰ در بیمارستان دی تهران از دنیا رفت. پیکر این بانوی هنرمند روز سه‌شنبه (یازدهم آبان ماه) تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۳۰۷۹
۱۵:۰۴ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

جزئیات مراسم خاکسپاری بانو ایران درودی

دیدارنیوز ـ بنیاد ایران درودی، یکشنبه نهم آبان جزئیات مراسم خاکسپاری این هنرمند را اعلام کرد. 

پیکر ایران درودی روز سه‌شنبه (یازدهم آبان ماه) تشییع و به خاک سپرده خواهد شد. پیکر این بانوی هنرمند ساعت ۱۰ صبح از مقابل موزه هنر‌های معاصر تهران ایران بدرقه و سپس به سوی آرامگاه بهشت زهرا (س) رهسپار قطعه هنرمندان خواهد شد.

ایران درودی، بانوی نور و نقاش معاصر بود بانو درودی که شهریورماه ۱۴۰۰ به بیماری کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شده بود، دوران نقاهت پس از بهبودی نسبی را در منزل گذراند، اما بالا بودن سن و درگیر شدن با بیماری‌های دیگر او را ناچار کرده بود مدام در رفت و آمد به بیمارستان باشد. تا اینکه سرانجام حوالی ساعت هفت صبح جمعه هفتم آبان ۱۴۰۰ در بیمارستان دی تهران جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و از دنیا رفت.

برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی