تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نقش جادوگر در صدور مجوز !

در یک اتفاق حیرت انگیز به فاصله چند ساعت تا اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حذف استقلال و پرسپولیس، مجوز این دو باشگاه صادر شد تا جادویی در صدور مجوز انجام شود.

کد خبر: ۱۱۳۰۷۱
۱۴:۲۹ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

لیگ قهرمانان آسیا

دیدارنیوز - واقعا چه طور می شود در عرض کمتر از یک ساعت مشکل مالکیت مشترک، بدهی های خارجی و داخلی، ورود بانوان به ورزشگاه ها و سایر موارد حل شده و ناگهان کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه ای پرسپولیس و استقلال را صادر کند؟ اینها سوالاتی است که هواداران پرسپولیس و استقلال می پرسند و البته افکار عمومی هم به دنبال راهی برای پیدا کردن جواب این سؤالات است.

در این که باشگاه‌های ما باشگاه نیستند و فقط تیم فوتبالند هیچ شکی وجود ندارد اما واقعا اگر قرار به رایزنی و درست کردن مشکلات بود، چرا از قبل دست به کار نشدیم و چطور می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا در عرض چند ساعت ناگهان مجوز حرفه ای ما را صادر کرده و اجازه بدهد پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند؟ واقعا اگر این اتفاقاتی که در عرض این چند ساعت رخ داد نامش یک معجزه فوتبالی نیست، پس چیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی