تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نقش جادوگر در صدور مجوز !

در یک اتفاق حیرت انگیز به فاصله چند ساعت تا اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حذف استقلال و پرسپولیس، مجوز این دو باشگاه صادر شد تا جادویی در صدور مجوز انجام شود.

کد خبر: ۱۱۳۰۷۱
۱۴:۲۹ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

لیگ قهرمانان آسیا

دیدارنیوز - واقعا چه طور می شود در عرض کمتر از یک ساعت مشکل مالکیت مشترک، بدهی های خارجی و داخلی، ورود بانوان به ورزشگاه ها و سایر موارد حل شده و ناگهان کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه ای پرسپولیس و استقلال را صادر کند؟ اینها سوالاتی است که هواداران پرسپولیس و استقلال می پرسند و البته افکار عمومی هم به دنبال راهی برای پیدا کردن جواب این سؤالات است.

در این که باشگاه‌های ما باشگاه نیستند و فقط تیم فوتبالند هیچ شکی وجود ندارد اما واقعا اگر قرار به رایزنی و درست کردن مشکلات بود، چرا از قبل دست به کار نشدیم و چطور می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا در عرض چند ساعت ناگهان مجوز حرفه ای ما را صادر کرده و اجازه بدهد پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند؟ واقعا اگر این اتفاقاتی که در عرض این چند ساعت رخ داد نامش یک معجزه فوتبالی نیست، پس چیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی