تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان تهران

مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران از ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

کد خبر: ۱۱۳۰۶۱
۱۳:۵۵ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان تهران

دیدارنیوز ـ مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در پایان جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای جلسه امروز طبق جلسات قبل اعضا تذکراتی را مطرح کردند و در ادامه دو معاون شهردار تهران یعنی معاونت خدمات شهری شهرداری و معاونت مالی شهرداری گزارشی را در ارتباط با معاونت‌های خود مطرح کردند.

وی افزود: در ادامه نیز باتوجه به تصمیم ستاد ملی کرونا و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، مدیریت شهری نیز بنا دارد تمهیداتی را در آستانه بازگشایی مراکز در حوزه حمل و نقل داشته باشد.


بیشتر بخوانید: لایحه رتبه‌بندی معلمان ظرف ۴۵ روز آینده نهایی می‌شود


رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه قبل یک فوریت یک طرح در حوزه حمل و نقل و تمهیدات شهرداری تهران در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به تصویب رسید که امروز این طرح با ۱۶ بند مورد موافقت اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

چمران تاکید کرد: بر اساس طرح اشاره شده شهرداری تهران تمهیداتی را در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی در حوزه حمل و نقل اتخاذ خواهد کرد.

وی افزود: براساس این طرح شهرداری تهران مکلف شد اولویت‌بندی‌هایی را در حوزه حمل و نقل و ورود اتوبوس‌های جدید، نوسازی و اورهال کردن اتوبوس‌های فرسوده و واگن‌های مترو انجام دهد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: با گذشت ۷ ماه از سال ۱۴۰۰؛ ۵۲ درصد از بودجه در حوزه حمل و نقل محقق شده که نگرانی‌هایی در ارتباط با عدم تحقق این بودجه در آینده وجود دارد؛ اما با این همه شرایط شهرداری در بازگشایی مدارس و مراکز علمی تمهیداتی را در حوزه حمل و نقل اتخاذ خواهد کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اتوبوسرانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی