تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

چند راه مبارزه با ریزش مو پس از بهبودی کرونا

بسیاری از افراد پس از بهبودی کرونا، از ریزش موی غیرطبیعی شکایت کرده‌اند. معمولاً شش تا هشت هفته پس از مثبت شدن آزمایش کرونا ریزش موی فرد شروع می‌شود.

کد خبر: ۱۱۳۰۱۳
۰۹:۴۱ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

چند راه مبارزه با ریزش مو

دیدارنیوز ـ هلث لاین نوشت: ریزش مو شایع است و نباید دلیلی برای نگرانی باشد مگر اینکه شروع به ریزش غیر طبیعی کند. در حالی که برخی از بیماران کرونایی با ریزش شدید مو مواجه نشدند، برای برخی شدید بود.

دو نوع ریزش مو ناشی از کرونا وجود دارد، تلوژن افلوویوم و آلوپسی آره آتا. اولی نوعی ریزش موی موقت است و در دومی میزان ریزش مو غیر قابل پیش‌بینی است. در اینجا چند نکته برای تشویق رشد مجدد مو پس از بهبودی کرونا وجود دارد.

آلوئه ورا:

این ماده نه تنها پوست سر را تسکین می‌دهد، بلکه مو‌ها را نرم و بدون وز می‌کند. همچنین می‌تواند فولیکول‌های مو را که توسط چربی اضافی مسدود شده‌اند باز کند.

ماسک موی تخم مرغ:

تخم مرغ پروتئینی را برای مو فراهم می‌کند که باعث رشد مجدد مو می‌شود. یک عدد تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون در ظرفی مخلوط کنید و خوب هم بزنید. آن را به پوست سر تمیز بمالید و بعد از ۱۰-۱۵ دقیقه بشویید.

آب پیاز:

این یک درمان سنتی برای رشد مجدد طبیعی مو بوده است. نشان داده شده است که با بهبود گردش خون، آلوپسی آره آتا را درمان می‌کند.

روغن ماهی:

مصرف مکمل‌های امگا همراه با آنتی اکسیدان‌ها به بهبود تراکم مو و کاهش ریزش مو کمک می‌کند. همچنین به تقویت ایمنی و ارتقای سلامت کلی کمک می‌کند.

روغن نارگیل:

روغن‌های چرب موجود در روغن نارگیل به داخل ساقه مو نفوذ کرده و پروتئین را در داخل مو قفل می‌کند. می‌توانید این ماسک را یک شب نگه دارید و صبح روز بعد آن را بشویید.

منبع: انتخاب
برچسب ها: پوست و مو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی