تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

گل‌های تماشایی قدوس و قلی‌زاده در اروپا

امشب در بین مسابقات باشگاهی که در لیگ‌های مختلف اروپا برگزار شد، بازیکنان ایرانی هم به میدان رفتند و در بلژیک و انگلیس دو گل تماشایی از دو بازیکن ایرانی به ثمر رسید.

کد خبر: ۱۱۲۹۹۹
۲۲:۱۴ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

گل‌های تماشایی قدوس و قلی‌زاده در اروپا

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: امشب دو گل زیبای دو بازیکن ایرانی هواداران دو تیم برنتفورد و شارلروا را خوشحال کرد. در لیگ برتر جزیره، برنتفورد میهمان برنلی بود که جایگاه پایین‌تری در جدول نسبت به آنها دارد. زردهای برنتفورد گرچه بازی را با نتیجه ۳ ـ ۱ باختند اما شاید مربی دانمارکی این تیم شانس بیشتری برای بازی دادن به قدوس قائل شود.

ملی پوش خط هافبک برنتفورد که در سه بازی اخیر تیمش عملکرد قابل قبولی داشت و مقابل استوک سیتی نیز ۹۰ دقیقه بازی کرد، در هفته دهم لیگ جزیره از روی نیمکت بازی را آغاز کرد.

قدوس تماشاگر دریافت سه گل برنتفورد در نیمه نخست بود و در حالی از دقیقه ۵۸ وارد زمین شد که برنلی تلاش می‌کرد تا در نیمه دوم با کنترل جریان بازی و نمایشی تدافعی، اجازه خودنمایی به عناصر هجومی حریف ندهد.

با این حال سامان قدوس از زمان ورود به زمین تلاش ویژه‌ای را به عنوان هافبک هجومی تیمش انجام داد تا تعویضی ثمربخش باشد. علاوه بر گلی تماشایی که در آخرین دقایق بازی به ثمر رسید، او یک پاس کلیدی برای خلق موقعیت داشت و همچین یک شوت زد که بلوکه شد.

هافبک شماره ۱۴ برنتفورد در دقیقه ۷۹ بازی تک گل تیمش را به ثمر رساند. در این لحظه، توپ از میانه میدان با پاسی بلند برای کریستین نورگارد رسید و او با سر موقعیت را برای قدوس مهیا کرد تا او ضربه نهایی را بزند.

قدوس که به سرعت تلاش می‌کرد تا زودتر از مدافع برنلی به توپ برسد، ناگهان در تصمیمی عجیب با ضربه قیچی دروازه را هدف گرفت و از نقطه مرکزی محوطه جریمه برنلی به شکلی تماشایی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و با شدت ضربه نیک پوپ انگلیسی هم نتوانست این توپ را مهار کند.

گل‌های تماشایی قدوس و قلی‌زاده در اروپا

گلر برنلی که در این بازی نمایش درخشانی داشت، پس از چند سیو از مهاجمان برنتفورد، خود را آماده جشن برای کلین شیت می‌کرد اما ضربه دیدنی قدوس او را ناکام گذاشت.

این نخستین گل سامان قدوس در لیگ برتر جزیره در پنجمین بازی اش بود که شاید سبب شود تا سرانجام توماس فرانک سرمربی دانمارکی این تیم بیش از پیش به ستاره ایرانی توجه کند؛ بازیکنی خوش تکنیک با ضرب توپ بالا که به نظر می‌رسد با عبور از بدشانسی، حالا آماده درخشش بیشتر در فوتبال انگلیس می‌شود.

زیرطاقی قلی‌زاده

چارچوب مسابقات هفته سیزدهم ژوپیر لیگ بلژیک تیم فوتبال شارلروا در حالی که مثل دیدارهای اخیرش علی قلی‌زاده را جزو نفرات اصلی خود داشت، از ساعت ۱۷:۴۵ امروز(به وقت ایران) در استاد دو پایس مقابل یوپن رده چهارمی قرار گرفت.

نیمه اول این بازی بدون گل خاتمه یافت، اما در نیمه دوم شارلروا با عملکردی درخشان که علی قلی‌زاده هم یکی از گل‌های این تیم را به ثمر رساند، موفق شد یک برد پُر گل خانگی را برابر حریف قدرتمند خود جشن بگیرد.

نیکولسون در دقیقه ۷۸ گل اول بازی را برای شارلروا به ثمر رساند که پس از آن یاران قلی‌زاده کاملا متفاوت کار کردند و روی کارهای ترکیبی و سریع توانستند دو گل دیگر وارد دروازه یوپن کنند.

گل‌های تماشایی قدوس و قلی‌زاده در اروپا

علی قلی‌زاده که انگیزه زیادی برای ادامه روند گلزنی برای چهارمین بازی پیاپی در ژوپیر لیگ بلژیک داشت، در دقیقه ۸۴ پس از اینکه پاس کات‌بک نیکولسون را در سمت چپ محوطه جریمه دریافت کرد، با سرتوپ دیدنی، یک مدافع مقابل خود را فریب داد و در حالی که یک دروازه‌بان و چهار مدافع یوپن در محوطه ۶ قدم حضور داشته و نظاره‌گر صحنه بودند، ستاره ایرانی شارلروا با شوت تماشایی به طاق دروازه گل دوم بازی را زد.

قلی‌زاده که پیش از این در ۱۱ مسابقه ژوپیر لیگ بلژیک ۴ گل زده و یک پاس گل داده بود، امشب توانست روند فوق‌العاده خود را با یک گل تماشایی ادامه بدهد و دو دقیقه پس از باز کردن دروازه یوپن از ترکیب شارلروا خارج شود.

یاران قلی‌زاده در ادامه بازی هم یک گل دیگر به ثمر رساندند و موفق به کسب پیروزی ۳ بر صفر خانگی مقابل یوپن شدند تا به امتیاز ۲۳ رسیده و تنها بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به میشلن رده دومی، در جایگاه سوم جدول ژوپیر لیگ بایستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی