تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

واکنش آذری جهرمی به انتشار مطلبی علیه آیت الله صافی گلپایگانی

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود به مساله بیانات اخیر آیت الله صافی گلپایگانی و واکنش سایت رجانیوز نسبت به بیانات ایشان واکنش نشان داد.

کد خبر: ۱۱۲۹۴۹
۱۳:۲۵ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

واکنش آذری جهرمی به انتشار مطلبی علیه آیت الله صافی گلپایگانی

دیدارنیوز ـ محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود با عنوان «دو نکته پیرامون مسئله‌ی سایت رجانیوز و مرجعیت» به مساله بیانات اخیر آیت الله صافی گلپایگانی و واکنش سایت رجانیوز نسبت به بیانات ایشان واکنش نشان داد.

متن یادداشت جهرمی به شرح ذیل است:

۱- همانطور که همه میدانیم آن چیزی که در یک نظام مردم سالار همواره اهمیت دارد «نظر مردم» است. مرجع تقلیدی فاضل و عالی‌قدر، بنا به وظیفه‌ی ذاتی مرجعیت پیرامون نظر و دغدغه‌ی مردم با مسئولان صحبت کرده است و بیاناتی ایراد فرمودند. بنا بر اظهارات مسئولان عالی کشور هم که حرکت کشور در مسیر «نظر مردم» می‌باشد. پس، جای گلایه و ایراد کجاست؟

آیا ایراد کار «نظر مردم» است؟ آیا ایراد از مرجعیت است؟ آیا ایراد از بیان نظر مردم است؟ چرا مشخص نمی‌فرمایند که ایراد دقیقاً از چیست؟

۲- در لغتنامه‌ها رجا به را معنای کلمه‌ی امید نوشته‌اند. در فرهنگ انقلاب اسلامی «رجا» ارجاعی دارد به شخصیت والامقام، شهید رجایی. آیا در سیره‌ی این شهید، تعرض به مرجعیت بوده است؟ آیا نفس این گونه مطالب استفاده از «خوفیه» برای ترساندن مردم و رضایت عده‌ای از عدم مراجعه به «نظر مردم» نیست؟

امیدوارم برادران رجانیوز، با پذیرش خیرخواهی‌ها، اشتباه صورت گرفته را #جبران کنند.

منبع: اینتر آذ
برچسب ها: آذری جهرمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی