تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

قتل پدر و پسر ۱۴ ساله به‌خاطر ۲۰ میلیون!

دزدان برای سرقت ۲۰ میلیون تومان پولی که همراه صاحب دامداری بود، او و پسر ۱۴ ساله‌اش را به قتل رساندند و برای گمراه کردن پلیس، اجساد قربانیان را به آتش کشیدند.

کد خبر: ۱۱۲۹۲۹
۱۱:۵۸ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

قتل پدر و پسر به‌خاطر ۲۰ میلیون

دیدارنیوز ـ حدود ساعت ۸ صبح جمعه ۳۰ مهر ماه، روستاییانی که از مسیر منتهی به روستای قلعه محمود شهرستان گرگان عبور می‌کردند، صحنه هولناکی را پیش‌روی خود دیدند. یک خودروی وانت مزدا که در کنار جاده پارک شده بود، آتش گرفته بود و در قسمت بار وانت ۲ جسد که در آتش سوخته بودند به چشم می‌خوردند. با تماس روستاییان با پلیس، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان گلستان راهی محل حادثه شدند. اجساد سوخته قابل شناسایی نبودند، اما مأموران با به‌دست آوردن شماره پلاک وانت، متوجه شدند که صاحب این خودرو در شهرستان آمل استان مازندران سکونت دارد.

در ادامه صاحب وانت شناسایی شد و به مأموران گفت: یکی از دوستانم که اهل آمل است، در حوالی روستای قلعه محمود گرگان یک دامداری دارد و آخر هفته‌ها برای سرکشی به آنجا می‌رود. او یک روز قبل نزد من آمد و وانتم را قرض گرفت و گفت که می‌خواهد با پسر ۱۴ ساله‌اش به دامداری‌اش سر بزند. من هم ماشین را در اختیارش قرار دادم و پس از آن دیگر او را ندیدم.

شناسایی مقتولان

با اطلاعاتی که در تحقیقات اولیه به‌دست آمد، معلوم شد که اجساد سوخته متعلق به صاحب ۴۵ ساله دامداری و پسر ۱۴ ساله اوست. اما هنوز معلوم نبود که آن‌ها توسط چه کسانی و با چه انگیزه‌ای به قتل رسیده‌اند.

مأموران برای پی بردن به حقیقت باید راهی دامداری مقتول می‌شدند. آن‌ها با حضور در دامداری به تحقیق از کارگر آنجا پرداختند، اما وی گفت که صاحب دامداری را ندیده و او از یک هفته قبل تا حالا به آنجا سرکشی نکرده است. با این حال مأموران به جست‌وجو در آنجا پرداختند و با پیدا کردن آثار خون، شکی باقی نماند که قربانیان در داخل دامداری به قتل رسیده‌اند و کارگر دامداری به آن‌ها دروغ گفته است.

اعتراف هولناک

کارگر جوان بازداشت شد و در تحقیقات، چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید. او اعتراف کرد که با همدستی ۳ نفر دیگر دست به این جنایت زده است. با اطلاعاتی که از این مرد به‌دست آمد، ۲ نفر از متهمان که یکی از آن‌ها از اهالی روستای محمدآباد و عامل اصلی جنایت بود، دستگیر شدند.

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: عامل اصلی جنایت در حالی دستگیر شد که در یک دامداری مخفی شده بود. او زمانی که تحت محاصره قرار گرفت، یک قبضه سلاح گرم در اختیار داشت و با دیدن مأموران می‌خواست از آن استفاده کند، اما پیش از این اقدام با شلیک مأموران مواجه و دستگیر شد.

وی ادامه داد: با دستگیری این مرد معلوم شد که عامل جنایت و همدستانش از قبل می‌دانسته‌اند که صاحب دامداری ۲۰ میلیون تومان پول همراه خود دارد و برای سرقت این مبلغ نقشه کشیده بودند. مرد جنایتکار پس از ورود این مرد و پسرش به دامداری، به قصد سرقت پول‌ها به آن‌ها حمله کرده و این پدر و پسر را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پول‌ها را دزدیده بود. او و همدستانش در ادامه برای این که سرنخی از خود به‌جا نگذارند، اجساد قربانیان را داخل وانت گذاشته و آن را به خارج از دامداری برده و در یک جاده روستایی، ماشین و اجساد را به آتش کشیده بودند که خوشبختانه با عملیات فنی پلیس و همکاری خوب دستگاه قضایی، رازشان فاش و اسرار این جنایت برملا شد.

منبع: همشهری
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی