تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وحید هاشمیان: آرزو دارم در کنار فیلک در تیم ملی آلمان بشینم

وحید هاشمیان مربی با دانش تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد آرزو دارد در کنار هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان بشیند و به دانش فوتبالی خود اضافه کند.

کد خبر: ۱۱۲۹۲۰
۱۱:۰۵ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

آرزوی هاشمیان درباره دستیاری فیلیک در تیم ملی آلمان

دیدارنیوز - وحید هاشمیان، مهاجم سابق تیم ملی ایران که سال‌ها در بوندسلیگا بازی کرد و سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های بوخوم، بایرن مونیخ و هانوفر را در کارنامه دارد، امیدوار است از طریق هانسی فلیک دوباره به بوندسلیگا برگردد.

وحید هاشمیان، مهاجم اسبق بایرن مونیخ و تیم ملی ایران که هم اکنون به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران فعالیت می‌کند، امیدوار است بتواند در آینده در بوندسلیگا سرمربیگری کند. به گزارش اشپورت آینس، هاشمیان در مصاحبه با پادکست Meine Bayern-Woche در خصوص اهداف آینده اش برای سرمربیگری و روبرت لواندوفسکی صحبت کرد.

همیشه سعی کرده ام پله پله پیشرفت کنم، به همین خاطر هانسی فلیک یک الگوی عالی برای من است. او به صورت مستمر توانسته پیشرفت کند. هدف من این است بتوانم در آینده سرمربی تیم ملی ایران شوم و سپس در بوندسلیگا سرمربیگری کنم. به همین علت ابتدا دوست دارم روزی در تیم ملی آلمان کنار هانسی فلیک بنشینم و چیز‌های زیادی از او یاد بگیرم. خیلی مشتاقم این آرزو را محقق کنم. چرا فلیک؟ او سرمربی بزرگی است. اگر به دوران حرفه‌ای فلیک، یورگن کلوپ، توماس توخل و یولیان ناگلزمان نگاه کنید، متوجه می‌شوید که سرمربیان آلمانی چه قدر موفق هستند.

هاشمیان که سابقه دستیاری در تیم زیر ۱۷ سال هامبورگ را در کارنامه دارد، زمانی که پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ بود، در جلسات تمرینی این تیم حضور می‌یافت تا از گواردیولا چیز‌هایی یاد بگیرد. او در این باره گفت: چه چیزی در مورد گواردیولا مرا تحت تاثیر قرار داد؟ در تمرین می‌توانستم ببینم او چه اندازه به جزئیات اهمیت می‌دهد. گواردیولا بسیار باهوش بود و همیشه همه چیز‌ها را به دقت رصد می‌کرد. پپ همیشه به نحوه نزدیک شدن بازیکن به توپ، توجه نشان می‌داد.

هاشمیان که به خاطر ضربات سر خوبش به هلی کوپتر شهرت داشت، در خصوص چگونگی مهارت یافتن در این ضربات گفت:برای این که متوجه شوید برای ضربه زدن با سر به توپ چگونه بپرید یا چگونه بالاتنه را روی هوا حرکت دهید، باید هوشمندانه آموزش ببینید. این امر به تمرین مکرر و منظم نیاز دارد. تخصص یافتن در سرزنی چیز‌هایی است که باید در تیم‌های پایه آموزش دید. فقط یک جلسه تمرینی در هفته به مدت ۲۰ دقیقه برای سرزنی کافی نیست. روبرت لواندوفسکی یک مهاجم بزرگ و کامل است. او از همه چیز برخوردار است و نیازی به یادگیری چیزی ندارد.

منبع: طرفداری
برچسب ها: وحید هاشمیان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی