تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۸/۰۸

قیمت بیت کوین امروز ۸ آبان ماه با ثبت ۰.۱۶ درصد افزایش ۶۲،۰۸۷ دلار معادل ۱،۷۱۲،۹۸۲،۰۰۰ تومان رسید. در حالی که همه سناریو نزولی برای بیت‌کوین متصور بودند، این ارز ناگهان رشد کرد و حالا دوباره بالای ۶۰ هزار دلار معامله می‌شود.

کد خبر: ۱۱۲۹۰۴
۱۰:۰۵ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین

دیدارنیوز ـ بیت کوین به مدار صعودی بازگشت. امروز ۸ آبان ماه قیمت بیت کوین با ۰.۱۶ درصد افزایش نرخ به ۶۲،۰۸۷ دلار معادل ۱،۷۱۲،۹۸۲،۰۰۰ تومان رسید.

از هفته گذشته و زمانی که بالاترین رکورد قیمت بیت کوین حدود ۶۷،۰۰۰ دلار ثبت شد، قیمت به تدریج در حال کاهش بود تا جایی که به زیر ۶۰،۰۰۰ دلار رسید. با وجود تلاش‌های مکرر گاو‌ها و بازگشت قیمت به تراز ۶۴،۰۰۰ دلار، حرکت این ارز دوباره متوقف شد و این دارایی باز به زیر ۶۰۰۰۰ دلار رسید.

این بار وضعیت بدتر شد و بیت کوین در عرض چند دقیقه به زیر ۵۶،۵۰۰ دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح قیمت از ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) تاکنون بود. جالب اینجاست که پس از آن، بیت کوین با همان سرعت بهبود یافت و ۶۰،۰۰۰ دلار را پس گرفت. در حال حاضر، ارزش این ارز دیجیتال حدود ۶۲،۰۰۰ دلار و ارزش بازار آن ۱.۱۵۰ تریلیون دلار است.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۶۲،۰۰۰ دلاری را بشکند، ممکن است یک نزول جدید را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۶۱،۰۰۰ دلار است. اولین حمایت عمده اکنون نزدیک به سطح ۶۰۵۰۰ دلار در حال شکل گیری است.

شکستن زیر سطح حمایت ۶۰،۵۰۰ دلاری ممکن است در کوتاه مدت فشار زیادی را بر گاو‌ها وارد کند. حمایت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۶۰،۰۰۰ دلار است که زیر آن خطر کاهش بیشتر وجود دارد. در مورد ذکر شده، قیمت ممکن است به سمت سطح ۵۸،۵۰۰ دلار کاهش یابد.

در حالی که همه سناریو نزولی برای بیت‌کوین متصور بودند، این ارز ناگهان رشد کرد و حالا دوباره بالای ۶۰ هزار دلار معامله می‌شود.

داده‌های کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد بیت‌کوین به زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرده بود و کارشناسان عقیده داشتند احتمالا این ارز تا محدوده ۵۷ هزار دلار و بعد از آن تا ۵۲ هزار دلار ریزش کند، اما امروز دوباره کندل بالای ۶۰ هزار دلار بسته شد.

این اتفاق در نمودار بیت‌کوین به این معنی است که این ارز در رفتار نزولی خود تردید کرده و الگوی سر و شانه نزولی که بسیاری از تحلیلگران انتظارش را می‌کشیدند را باطل کرده است.

با این وجود هیچ تحلیلگری هدف نزولی طولانی مدت برای بیت‌کوین متصور نشده بود و آن‌ها که ریزش را متحمل می‌دانستند عقیده داشتند احتمالا فرصت خرید خوبی ایجاد می‌شود و روند صعودی از سر گرفته می‌شود.

اگرچه بیت‌کوین دوباره به بالای ۶۰ هزار دلار رسیده است، اما هنوز سناریو اصلاح این ارز بسیار محتمل است و فعلا باید منتظر سیگنال از سوی بازار باشیم.

قیمت بیت کوین

منبع: فرادید
برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی