تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

گلایه‌های گل‌محمدی: پرسپولیس درگیری ذهنی زیادی دارد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد امشب مقابل نساجی، در حالی که شاداب به نظر نمی‌رسید از وضعیت مالی و مسائل حقوقی باشگاه شکوه کرد.

کد خبر: ۱۱۲۸۲۰
۲۰:۳۶ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

گلایه‌های گل‌محمدی

 

دیدارنیوز: یحیی گل‌محمدی پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی اظهار داشت: در مجموع فکر می‌کنم بازی درگیرانه و فیزیکی بود. دو تیم پرس شدید داشتند. بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت، اما بازی خوبی از آب در آمد و تماشاگرپسند بود. نساجی تیم خوبی بود و بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم داشته باشیم. گفته بودم اصلاً بازی راحتی نیست. امیدوارم در هر صورت بتوانیم این روند را ادامه دهیم، هرچند مشکلات زیادی داریم.

وی ادامه داد: بازیکنان با تمام وجود کار می‌کنند. امیدوارم که این مسائل هرچه زودتر برطرف شود، چون درگیری‌های ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیست. اگر لازم باشد بعداً درمورد آنها صحبت خواهم کرد. امیدوارم از این شرایط خارج شویم چون در شان ما نیست که در این شرایط باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر نیاز به جذب بازیکن خارجی باشد به آن فکر می‌کنیم، اما فعلا شرایط به گونه ای است که مخارج روزانه باشگاه را هم نمی‌توانیم تامین کنیم. نمی‌دانم چگونه می‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم ضمن اینکه پنجره نقل و انتقالاتی ما هم بسته است. دوست داریم تیم را تقویت کنیم. در شرایط سختی هستیم و گویا فقط پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد که این موضوع جای سوال دارد. امیدوارم شرایط برای تمام تیم‌ها یکسان باشد.

سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: شروع بازی خوب نبودیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم خودمان را پیدا کنیم و توپ را به گردش دربیاوریم. در ادامه گل زدیم و شاهد صحنه‌های خیلی خوبی بودیم. من خودم از نیمه اول راضی نبودم، اما در نیمه دوم بازی بهتر شد. هر دو تیم تحت تاثیر یکدیگر بودند، چون هر دو تیم دوست داشتند که پرس زیادی داشته باشند و فضاهای کمی بهم می‌دادند. این امر موجب شد تا بازی فیزیکی باشد و توپ در میانه میدان باشد. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم.

گل‌محمدی افزود: در ادامه تیم حریف سعی کرد با بازی مستقیم به ما فشار بیاورد. از نتیجه راضی هستم، اما آنطور که دوست داشتم نمایش ایده‌آلی نداشتیم. فرصت‌های خوبی در ضدحملات خلق کردیم، از نتیجه رضایت دارم، اما روند بازی مورد پسند خودم نبود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی