تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نشریه اسپورت قطر: رودریگو تاباتا در راه استقلال است

نشریه اسپورت قطر در خبری عجیب از استقلالی شدن رودریگو تاباتا خبر داد. تاباتا در حال حاضر بازیکن تیم السد قطر است و در ۴۳ بازی ۲۷ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

کد خبر: ۱۱۲۷۹۴
۱۵:۰۷ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

تاباتا استقلال

دیدارنیوز: نشریه اسپورت قطر از استقلالی شدن رودریگو تاباتا خبر داد.

 رودریگو تاباتا بازیکنی است که بخش عمده‌ای از فوتبالش را در لیگ قطر پشت سر گذاشته و در تیم‌هایی زیادی در این کشور بازی کرده است.

در اتفاقی عجیب، اما امروز رسانه اسپورت قطر مدعی شد تاباتای ۴۰ ساله مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته و آبی‌ها برای تقویت خط هافبک خود به دنبال جذب او هستند. همچنین این نشریه مدعی شد احتمال این انتقال بسیار زیاد است.

تاباتا استقلال

این بازیکن تاکنون در ۴۳ بازی برای السد به میدان رفته و موفق به زدن ۲۷ گل شده است، آماری که برای یک هافبک هجومی فوق العاده به نظر می‌رسد.


بیشتر بخوانید: رودی ژوستد مهاجم جدید استقلال کیست؟


اما تمایل استقلال برای جذب او از این نظر عجیب است که این بازیکن ۴۰ سال سن دارد و آبی‌ها نمی‌توانند برای طولانی مدت روی حضور او حساب کنند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی