تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۰

تیزر: گفت‌وگوی دیدار با عبید ملک رئیسی معلم و فعال اجتماعی بلوچ

۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

عبید ملک رئیسیدیدارنیوز - وظیفه همه رسانه‌ها است که بار‌ها و بار‌ها به سراغ مسائل و مشکلات استان سیستان و بلوچستان بروند و آن را به چشم و گوش مخاطبان خود برسانند. حجم مشکلات و بحران‌های این استان آنقدر زیاد و پیچیده است که هر چند وقت یکبار هم به سراغ این استان برویم باز هم می‌توانیم درباره آن بگوییم و بنویسیم. اما یک مشکل جدی وجود دارد: نگاه به این استان، از دریچه نگاه مرکز نشینان است. دیدار در گفتگو با عبید ملک رئیسی، معلم و فعال اجتماعی بلوچ تلاش کرده تا بدون واسطه مسائل این استان را مطرح کند و روایت‌های یک معلم خرید خدمات در مرز ایران و پاکستان را ثبت کند. متن و فیلم کامل این گفتگو را در روز‌های آینده در دیدار بخوانید و ببینید.

در این گفت و گو پیرامون مسائل معلمان خرید خدمات، بحران آب و گاز در سیستان و بلوچستان، کمبود فضای آموزشی در این استان و مشکلات آموزش مجازی و ترک تحصیل دانش آموزان دختر و ... بحث شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: